Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

TEORIA SZPANU - Geoffrey Miller

04-03-2012, 12:33
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: 31.50 zł      Aktualna cena: 31.50 zł     
Użytkownik PARTNERFHU
numer aukcji: 2096919471
Miejscowość Biłgoraj
Kupiono sztuk: 3    Licytowało: 2    Wyświetleń: 22   
Koniec: 03-03-2012 20:44:52

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2010
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


    
Witam w naszym sklepie!
        

Teoria szpanu. Seks, ewolucja i zachowania klienta
Goeffrey Miller
 




Wydawnictwo: Prószyński i S-ka
Rok wydania: 2010
Oprawa: Miękka
Ilość stron: 368
Wymiary: 14.2x20.2 cm
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]64838
Cena okładkowa: 39,9 zł






 

Czym właściwie jest kapitalizm konsumpcyjny? Konsumpcjonizm trudno opisać; jest jak ocean, a my – jak unoszący się w nim plankton. Zdrowy rozsądek podpowiada nam, że kupujemy rzeczy, aby cieszyć się z ich posiadania, badania dowodzą jednak, że przyjemność związana z nabyciem nowej rzeczy nie trwa długo. Dlaczego w takim razie biegniemy dalej w kołowrocie konsumpcji – pracując, kupując, nakręcając aspiracje? 

Odpowiedź daje nam biologia. Środowiskiem naszych przodków były małe grupy społeczne, w których dobry wygląd i wysoki status pomagały nie tylko przetrwać, lecz także zdobyć partnera i wychować dzieci. Świadczy to o tym, jak bardzo nieadekwatne jest słowo „materializm” w odniesieniu do konsumpcji. Dziś stroimy się w dobra materialne i usługowe bardziej po to, by zrobić wrażenie na innych ludziach, niż po to, by cieszyć się kęsem świeżo upolowanej materii. Wiele produktów jest przede wszystkim sygnałami, a dopiero potem materialnymi przedmiotami. Nasze mózgi wykształciły się, by dążyć do podstawowego społecznego celu: wyglądać dobrze w oczach innych. Nabywanie robiących duże wrażenie produktów w gospodarce pieniężnej jest jednym z najnowszych sposobów realizacji tego celu.


Geoffrey Miller (ur. 1965) - amerykański psycholog ewolucyjny, profesor Uniwersytetu w Nowym Meksyku, m.in. autor książek "Umysł w zalotach. Jak wybory seksualne kształtowały naturę człowieka" (wyd. Rebis 2004) oraz "Mating Intelligence: Sex, Relationships, and the Mind's Reproductive System".


Spis treści

1. Darwin w galerii handlowej
2. Geniusz marketingu
3. Dlaczego marketing jest tak ważny w kulturze
4. Stymulacja umysłu
5. Podstawowe złudzenie konsumeryzmu
6. Atrakcyjność na pokaz
7. Ostentacyjna rozrzutność, precyzja i rozpoznawalność
8. Branding ciał i marketing umysłów
9. Sześcioczynnikowy model osobowości
10. Cechy eksponowane przez konsumentów i ignorowane przez marketingowców
11. Inteligencja ogólna
12. Otwartość
13. Sumienność
14. Ugodowość
15. Dusza centryfugalna
16. Wola autoprezentacji
17. Zalegalizować wolność
Ćwiczenia dla Czytelników
Polecane książki i filmy
Podziękowania
Indeks

KONTAKT

FHU "PARTNER" Jacek Rybak
ul. T. Kościuszki 124/15
23-400 Biłgoraj
POLSKA                                                           
NIP: 564[zasłonięte]134-05
REGON: 950[zasłonięte]834                                                           
tel. 507 [zasłonięte] 718
e-mail: [zasłonięte]@gmail.com
WYSYŁKA

> Koszty wysyłki podane są w opisie każdej aukcji                                                                                                
> Przesyłkę wysyłamy Pocztą Polską                                                            
> Nie wysyłamy za pobraniem                                                      
> Przy zakupie większej ilości pozycji (od 2 - 5 szt.) do kosztów wysyłki doliczamy jednorazowo 3,00 zł.
PŁATNOŚCI

mBank
96 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 494629