Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Teoria rozwiązywania innowacyjnych zadań 24h

22-02-2014, 19:32
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 25.90 zł     
Użytkownik BookMaster_pl
numer aukcji: 3913103700
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 4   
Koniec: 22-02-2014 19:22:59

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


Teoria rozwiązywania innowacyjnych zadań. w pracy z uczniem klas I-III szkoły podstawowej (w świetle badań eksperymentalnych) - Stańczak Irena



Dane firmy:

Księgarnia internetowa
BookMaster_pl

ul. Stroma 18a
00-100 Warszawa
poniedziałek-piątek 10-18

Odbiór osobisty:

Każdą zakupiony produkt
możesz odebrać osobiście, oszczędzając na kosztach przesyłki.
Szczegóły uzgadniamy emailowo zaraz po wygraniu aukcji.


BookMaster_pl na aukcjach Allegro oferuje Państwu nowości wydawnicze,
bestsellery oraz inne ciekawe tytuły w atrakcyjnych cenach.
Wszystkie prezentowane produkty są nowe.
Przed zakupem zapoznaj się ze stroną "o mnie".
Zapraszamy do licytacji.

Przedmiotem licytacji jest:

Teoria rozwiązywania innowacyjnych zadań. w pracy z uczniem klas I-III szkoły podstawowej (w świetle badań eksperymentalnych)

Stańczak Irena

Szczegóły:
  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]85044
  • liczba stron: 210
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: impuls
  • wymiary: 160 x 235 mm
  • Rok wydania: 2013
  • Stan: NOWA, NIEUŻYWANA

    Teoria rozwiązywania innowacyjnych zadań. w pracy z uczniem klas I-III szkoły podstawowej (w świetle badań eksperymentalnych) opis:
    Irena Stańczak podjęła się opracowania zagadnienia wzbogacania teorii i praktyki edukacji wczesnoszkolnej - szczególnie w sferze rozwijania aktywności poznawczej, samodzielności poznawczej i twórczości uczniów klas początkowych - przez wykorzystywanie Teorii Rozwiązywania Innowacyjnych Zadań (TRIZ). Ten zakres dydaktyki wczesnoszkolnej, oparty na idei podmiotowości, aktywności, czynnego udziału uczniów w procesie kształcenia, należy uznać za istotny współcześnie obszar aktywności poznawczej badaczy i praktyków edukacyjnych.Z recenzji wydawniczej prof. zw. dra hab. Stanisława Palki*** Celem niniejszej książki jest dostarczenie zweryfikowanych empirycznie informacji o poziomie dyspozycji do myślenia twórczego najmłodszych uczniów i możliwościach stymulowania ich potencjału twórczego przez zastosowanie metodyki Teorii Rozwiązywania Innowacyjnych Zadań (TRIZ - Pedagogiki) w procesie dydaktyczno-wychowawczym na etapie nauczania początkowego.Książka składa się z trzech części. Część pierwsza ma charakter teoretyczny i dotyczy problemów twórczości w świetle wybranych pozycji literatury zagadnienia. Zawiera charakterystykę wybranych aspektów rozwoju dziecka w młodszym wieku szkolnym. Zwrócona została tu uwaga na osobę nauczyciela kształcenia zintegrowanego, działania metodyczne i organizacyjne podejmowane przez niego w procesie edukacyjnym oraz na istotę TRIZ - Pedagogiki i możliwości jej zastosowania w procesie dydaktycznym na pierwszym etapie instytucjonalnej edukacji dziecka.W drugiej części książki przedstawiono założenia metodologiczne i organizacyjne badań empirycznych opartych na metodzie eksperymentu pedagogicznego. Opisano cele badań, problemy i hipotezy badawcze, zmienne i ich wskaźniki, metody, techniki i narzędzia badań, teren i zakres badań oraz sposoby opracowania i prezentacji wyników badań.Trzecia część książki zawiera analizę i interpretację uzyskanych wyników badań eksperymentalnych, a kończą ją podsumowanie i wnioski, wykaz bibliograficzny, spis tabel, wykresów oraz załączniki.Prowadzenie badań naukowych dotyczących procesu wczesnej edukacji dziecka i sposobów optymalizacji pracy szkolnej tudzież skuteczności jej oddziaływania na dzieci staje się obecnie niezmiernie ważną i pilną sprawą społeczną. Moim zamiarem było nie tylko wzbogacenie teoretycznej wiedzy pedagogicznej przez poznanie, opisanie i interpretowanie elementów procesu dydaktyczno-wychowawczego na etapie nauczania początkowego, lecz także sformułowanie propozycji zmian na lepsze, wprowadzanie innowacji, próby wdrożenia metodyki TRIZ - Pedagogiki w drodze eksperymentowania.Skromnym zamiarem autorki jest wzięcie udziału - za pośrednictwem tej książki - w ważnej dyskusji nad obliczem współczesnego nauczania początkowego jako pierwszego etapu edukacji dziecka. Treść książki nie wyczerpuje podjętej problematyki, która ze względu na swoją złożoność i rangę pozostaje nadal otwarta dla dalszych eksploracji badawczych.Książka jest adresowana do szerokiego kręgu Czytelników, którzy interesują się poszukiwaniem nowatorskich rozwiązań organizacyjno-metodycznych, unowocześnianiem i doskonaleniem edukacji wczesnoszkolnej. Autorka ma nadzieję, że publikacja stanie się pożyteczną lekturą uzupełniającą dla studentów pedagogiki wczesnoszkolnej i przedszkolnej, nauczycieli nauczania początkowego i wychowania przedszkolnego oraz wszystkich, którzy są żywo zainteresowani wychowaniem młodych Polaków.



    Zapraszamy

    • 1. Zapoznaj się ze stroną o nas
    • 2. Każdą przesyłkę wysyłamy w specjalnym tekturowym opakowaniu (albo kopercie bąbelkowej) chroniącym produkty w trakcie transportu.
    • 3. Przesyłkę wysyłamy listem poleconym, priorytetowym lub kurierem.
    • 4. Do każdego zamówienia wystawiamy imienną fakturę Vat.
    • 5. Sprawdź nasze komentarze