K R E A T Y W N O Ś Ć
** seria: Kreatywność. Kluczowe pojęcie w zarządzaniu**
*
Bogusława Dobek-Ostrowska
Robert Wiszniowski
***
TEORIA KOMUNIKOWANIA PUBLICZNEGO I POLITYCZNEGO
WPROWADZENIE
W polskiej literaturze naukowej zarówno tematyka komunikowania politycznego, jak i komunikowania publicznego jest bardzo rzadko podejmowana. Teoria komunikowania publicznego i politycznego. Wprowadzenie jest pierwszą, a zarazem pionierską na polskim rynku publikacją dotyczącą tej dziedziny. W części pierwszej, poświęconej komunikowaniu publicznemu, zawarta jest definicja pojęcia, analiza podstawowych elementów tego procesu, jego organizacja i formy oraz społeczne kampanie komunikacyjne. Część druga natomiast dotyczy komunikowania politycznego. Autorzy omawiają m.in. istotę komunikowania politycznego, rolę komunikowania masowego i mediów masowych w polityce, zjawisko widoczności medialnej i mediatyzacji życia politycznego, organizację kampanii politycznych i wyborczych. Wiadomości zawarte w niniejszym podręczniku przydadzą się przede wszystkim studentom nauk społecznych, praktykom życia publicznego i politycznego, dziennikarzom oraz każdemu, kto interesuje sie zagadnieniami komunikologii.
*******
WYDAWNICTWO:
ASTRUM
Stan: BDB (nowa)
ISBN: 978[zasłonięte]249926 wydanie: III rok wydania: 2007 format: 190 x 230 mm ilość stron: 243 oprawa: miękka ***
Szerszych informacji udzielamy mail'em - możemy także przesłać dodatkowe zdjęcia w lepszej rozdzielczości.
************
Zapraszamy na inne nasze aukcje.
Sklep Allegro:
http://skarbiec2007.na.alle/
**************************************************
1. Koszt wysyłki uwidoczniony w dziale TRANSPORT I PŁATNOŚĆ dotyczy obszaru Polski - przesłanie za granicę wymagać będzie dodatkowych uzgodnień wg. taryfy pocztowej.