Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Teoria komunikacji mediów t.1

12-03-2012, 1:29
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 47 zł     
Użytkownik Piotr26047
numer aukcji: 2116216625
Miejscowość Tychy
Zostało sztuk: 3    Wyświetleń: 6   
Koniec: 13-03-2012 09:54:26
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Nowa strona 3
 
 
 
   

Księgarnia PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24

tel.  501 [zasłonięte] 370

519 [zasłonięte] 288

504 [zasłonięte] 187

[zasłonięte]@tlen.pl
 
   

Książkę wysyłamy listem poleconym lub paczką w ciągu 1-3 dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na
konto.

Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę VAT.

W tytule przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji.


Odbiór osobisty:

Księgarnia PIM, Tychy 

ul. Jana Pawła II 24

 

 
    

Wpłata na konto:

 Alior Bank

21 2490 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0050000 [zasłonięte] 798709

 

 
   

Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł.

 
Teoria komunikacji mediów t.1
Redakcja: Graszewicz Marek, Jastrzębski Jerzy

wydawnictwo ATUT
wydanie 2009 r.
ISBN:[zasłonięte]978-8332-559-2
Format: 15.5x22.5cm, 390 stron
Oprawa: Miękka

Opis książki Teoria komunikacji mediów t.1 :
Zbiór artykułów z zakresu dość szeroko pojętego komunikacjonizmu. Autorzy posługują się przeróżnymi i zróżnicowanymi teoriami, co wynika między innymi z ubogiej jak dotąd paradygmatyzacji wiedzy o komunikacji.

Teoria Aktora-Sieci jako teoria mediów i komunikacji
Czy współczesna demokracja stanowi zagrożenie dla mediów?
Katolicka doktryna medialna: historia, główne tezy, dokumenty
Medialne reprezentacje ról: dziennikarz-polityk-politolog
Polityczne funkcje nowych mediów
Poetyka reportażu polskiego po 1989 roku. Zarys problematyki
Dwa światy, dwie rzeczywistości, czyli telewizyjna transmisja sportowa


okładka