Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Teoria i praktyka marketingu w sporcie i biznesie

28-02-2012, 15:20
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 25 zł     
Użytkownik limonka88
numer aukcji: 2070693284
Miejscowość gdańsk
Wyświetleń: 8   
Koniec: 30-01-2012 23:27:49

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2008
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Teoria i praktyka marketingu w sporcie i biznesie sportowym - Janusz Klisiński
Książka używana, stan bardzo dobry, używałam do swojej pracy licencjackiej.
Opis produktu Bytom 2008, wyd. 1, format 170 x 240, objętość 130 str., oprawa miękka Przedstawiamy pierwszą publikację naukową Wyższej Szkoły Ekonomii i Administracji z siedzibą w Bytomiu z zakresu marketingu w sporcie i biznesie sportowym. Obejmuje ona zbiór opracowań zarówno autorów będących pracownikami Szkoły jak i osób z zewnątrz, w tym także z ośrodków zagranicznych z USA i Wielkiej Brytanii, które odpowiedziały pozytywnie na zaproszenie do współpracy i nadesłały swoje prace. Publikacja nasza jest przeznaczona dla różnorodnego kręgu odbiorców. Chcielibyśmy, aby trafiła ona przede wszystkim do rąk pracowników naukowo-dydaktycznych interesujących się zagadnieniami w niej poruszanymi. Mamy nadzieję, że znajdą się w niej treści przydatne zarówno w badaniach naukowych jak i w dydaktyce. Adresujemy ją również do studentów, zwłaszcza piszących prace dyplomowe. Jeśli uda nam się dotrzeć do tych potencjalnych grup czytelników, przygotujemy i przedstawimy kolejną publikację w roku przyszłym.