Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Teoria środków celów w segmentacji rynku

19-01-2012, 14:21
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 66 zł     
Użytkownik sklep-luna
numer aukcji: 1996837960
Miejscowość Katowice
Wyświetleń: 11   
Koniec: 13-01-2012 02:39:14

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2011
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

W okresie przerwy świątecznej 26.12- 30.12 zmuszeni jesteśmy do przerwy w nadawaniu towaru. Wszystkie zakupione rzeczy wyślemy po Nowym Roku. Przepraszamy za nieudogodnienia.


Najtaniej na allegro! Ceny hurtowe! Towar nieużywany!

Tytuł: Teoria środków celów w segmentacji rynku

Autor: Eugeniusz Kąciak

ISBN: 978-83-[zasłonięte]-1436-7

Liczba stron: 267

Format: 16.0x23.5cm

Oprawa: Twarda

Data Wydania: 2011 r.

Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska

Cena:

tylko 65,97 zł

Opis przedmiotu

Na podkreślenie zasługuje oparcie pracy na głębokich studiach źródłowych i na badaniach własnych (...). Propozycje dotyczące udoskonalenia procesu analizy wyników badania, zapewniające możliwość ich wykorzystania do segmentacji rynku, oparto na analizie porównawczej efektywności różnych procedur oraz wskazaniu możliwości powiązania w procesie badawczym analizy indywidualnych charakterystyk opisowych cech nabywców z wymiarami ich struktur poznawczo-motywacyjnych, właściwych aplikacji teorii środków-celów. (...)

Treść książki ma dużą wartość poznawczą i edukacyjną. Nie tylko prezentuje teorię i algorytmy badań stosunkowo rzadko stosowane w Polsce, ale zarazem wskazuje kierunki ewolucji badań i prezentuje nowe koncepcje i programy. Wskazuje także nowe propozycje metodyczne dotyczące badań nad segmentacją rynku.

Książka powinna spotkać się z zainteresowaniem środowiska specjalistów, zwłaszcza badaczy i wykładowców, być może także uczestników studiów podyplomowych i menedżerów z dobrym przygotowaniem statystycznym i informatycznym. Może ona stać się źródłem inspiracji dla przedsiębiorców i menedżerów zatrudnionych w przedsiębiorstwach".
Prof. dr hab. Alicja Kusińska



Sugerujemy list polecony lub kurier - gwarancja dostarczenia!
List ekonomiczny i priorytet na własne ryzyko !!!

- Możliwy odbiór osobisty tylko po wcześniejszym skontaktowaniu
- Możliwość zwrotu towaru do 10 dni, szczegóły na stronie o mnie (Dz.U.z 31.03.2000r.art.7 u.1.)

- W ofercie ponad 60 tyś książek.