W okresie przerwy świątecznej 26.12- 30.12 zmuszeni jesteśmy do przerwy w nadawaniu towaru. Wszystkie zakupione rzeczy wyślemy po Nowym Roku. Przepraszamy za nieudogodnienia.
Najtaniej na allegro! Ceny hurtowe! Towar nieużywany!
Tytuł: Teoria środków celów w segmentacji rynku
Autor: Eugeniusz Kąciak
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-1436-7
Liczba stron: 267
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: Twarda
Data Wydania: 2011 r.
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Cena:
tylko 65,97 zł
Opis przedmiotu
Na podkreślenie zasługuje oparcie pracy na głębokich studiach źródłowych i na badaniach własnych (...). Propozycje dotyczące udoskonalenia procesu analizy wyników badania, zapewniające możliwość ich wykorzystania do segmentacji rynku, oparto na analizie porównawczej efektywności różnych procedur oraz wskazaniu możliwości powiązania w procesie badawczym analizy indywidualnych charakterystyk opisowych cech nabywców z wymiarami ich struktur poznawczo-motywacyjnych, właściwych aplikacji teorii środków-celów. (...)
Treść książki ma dużą wartość poznawczą i edukacyjną. Nie tylko prezentuje teorię i algorytmy badań stosunkowo rzadko stosowane w Polsce, ale zarazem wskazuje kierunki ewolucji badań i prezentuje nowe koncepcje i programy. Wskazuje także nowe propozycje metodyczne dotyczące badań nad segmentacją rynku.
Książka powinna spotkać się z zainteresowaniem środowiska specjalistów, zwłaszcza badaczy i wykładowców, być może także uczestników studiów podyplomowych i menedżerów z dobrym przygotowaniem statystycznym i informatycznym. Może ona stać się źródłem inspiracji dla przedsiębiorców i menedżerów zatrudnionych w przedsiębiorstwach".
Prof. dr hab. Alicja Kusińska
Sugerujemy list polecony lub kurier - gwarancja dostarczenia!
List ekonomiczny i priorytet na własne ryzyko !!!
- Możliwy odbiór osobisty tylko po wcześniejszym skontaktowaniu
- Możliwość zwrotu towaru do 10 dni, szczegóły na stronie o mnie (Dz.U.z 31.03.2000r.art.7 u.1.)
- W ofercie ponad 60 tyś książek.