Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Teoretyczno-metodyczne podstawy opieki i wychowani

22-07-2014, 8:55
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 26 zł     
Użytkownik wka_morzyk
numer aukcji: 4356212391
Miejscowość Wałbrzych
Wyświetleń: 6   
Koniec: 22-07-2014 08:49:44

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Szablon 10

Wszelkich brakujących informacji na Naszej aukcji udzielą Państwu

KATARZYNA
tel. 603 [zasłonięte] 668
GG[zasłonięte]74500



MAŁGORZATA
tel .501 [zasłonięte] 253
GG 11[zasłonięte]210

wka_[zasłonięte]@interia.pl

Zasady aukcji

Wałbrzyska Księgarnia Akademicka M.K.Morzyk
ul. Wrocławska 10
58-309 Wałbrzych
31 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]095[zasłonięte] 0098 6083
(P K O Bank Polski S.A.)

Czas dostawy

Przed dokonaniem zakupów proszę o zapoznanie się z regulaminem sklepu dostępnym na stronie
" o mnie"
Do każdej książki wystawiamy paragon lub na życzenie fakturę Vat
Menu End
                                           
Teoretyczno-metodyczne podstawy opieki i wychowania w internacie i bursie szkolnej. Scenariusze spotkań wychowawczych z młodzieżą. T.11
Grażyna Gajewska Anna Szczęsna Elżbieta Turska


oprawa miękka,
format A5, 
stron 320
waga 0,426 kg + opakowanie


Spis treści:

Wstęp
Część I. Wprowadzenie teoretyczne
Profesjonalizacja warsztatu wychowawcy w bursie i internacie szkolnym. Wybrane problemy. Grażyna Gajewska
Z myślą o dobrej placówce opieki i wychowania. Internaty i bursy w opinii ich pracowników. Grażyna Gajewska
Wsparcie społeczne jako element profilaktyki wypalenia zawodowego wychowawców burs i internatów. Anna Szczęsna
Znaczenie rozwoju osobowego w opinii wychowawców internatu. Elżbieta Turska
„O sektach... - czyli co każdy wychowawca wiedzieć powinien...”. Lidia Wawryk
Trudności wychowawcze i sposoby ich rozwiązywania w funkcjonowaniu bursy. Jan Bruski
Dokumentacja w pracy opiekuńczo-wychowawczej w bursie. Jan Bruski
Poczucie wsparcia społecznego wychowanków internatu. Grażyna Gajewska, Aleksandra Gołaś-Piwowska
Część II. Propozycje metodyczne spotkań wychowawczych
Wprowadzenie. Grażyna Gajewska
1.Propozycje do pracy wychowawczej w internacie
1.1.Alternatywa dla wagarów. Scenariusz turnieju z udziałem młodzieży internackiej, wychowawców i rodziców. Kwiatkowska Sylwia
1.2.Być wagarowiczem czy nie być? - oto jest pytanie! Sylwia Kwiatkowska.
1.3.Poznajemy się bardziej. Sylwia Kwiatkowska
1.4.„Rodzic wychowawcą”. Scenariusz spotkania z rodzicami. Sylwia Kwiatkowska
1.5.Spotkanie z rodzicami: Narkotyki. S. Kwiatkowska
1.6.Spotkanie inauguracyjne. Scenariusz spotkania z rodzicami wychowanków internatu z klas pierwszych szkół średnich. S. Kwiatkowska
1.7.Scenariusz spotkania z rodzicami z zakresu profilaktyki. Sylwia Kwiatkowska
1.8.„Cała Polska czyta dzieciom” – my też włączamy się do ogólnopolskiej akcji, wizyta w przedszkolu, doskonalenie techniki głośnego czytania. Marzena Myk
1.9.Cyberprzemoc. Anna Jankowska
1.10.Adaptacja wychowanków klas pierwszych w grupie. Program wychowawczy. Lidia Janczak
1.11.Scanariusz uroczystości z okazji Dnia Edukacji Narodowej. Lidia Janczak
1.12.Program koła recytatorsko-teatralnego. Lidia Janczak
1.13.Zagrożenia dla zdrowia wynikające z używania alkoholu. Lidia Janczak
1.14.Scenariusz uroczystej kolacji wigilijnej w internacie. Lidia Janczak
1.15.Czy na pewno jesteś? Jak uczyć się zrozumieć samego siebie. Sylwia Błażejczak
1.16.O trudnej sztuce porozumiewania się. Nawiązanie osobistego kontaktu. Zajęcia wprowadzające. Sylwia Błażejczak
1.17.O trudnej sztuce porozumiewania się – część druga. Sylwia Błażejczak
1.18.Wolontariusz – bohater naszych czasów. Sylwia Błażejczak
1.19.Jesteś odpowiedzialny za życie swojego dziecka. Justyna Sawicka
2.Propozycje do pracy wychowawczej w bursie
2.1.„Magia i czar w Andrzejkową noc”. Konspekt imprezy ogólnobursowskiej. Marzena Bonk
2.2.Rola biblioteki w pracy opiekuńczo-wychowawczej w bursie. Maria Morzyńska.
2.2.1.Formy pracy biblioteki Powiatowej Bursy dla Młodzież Szkolnej w Chojnicach.
2.2.2.Konkurs „Bursowski orzeł”.
2.2.3.Cyberindeks. Czytelnik zdolny i jego potrzeby czytelnicze.
2.2.4.Cykl spotkań pt. „Dziel z nami śmiech i łzy”. Wykorzystanie elementów biblioterapii, muzykoterapii, arteterapii w pracy wychowawczej biblioteki.
2.2.4.1.Spotkanie 1. Lek na samotność – przyjaciel.
2.2.4.2.Spotkanie 2. Strach ma wielkie oczy.
2.2.4.3.„W moim magicznym ogrodzie” – zajęcia z muzykoterapii.
2.2.5.Dzień mężczyzny w bursie - impreza ogólnobursowska.
2.2.6.Jaki jest mój świat? – zajęcia z edukacji czytelniczej.
2.2.7.Losy wychowanka. Czytelnik z rodziny zagrożonej alkoholizmem.
2.3.„Book Crossing, czyli nowa forma czytelnictwa”. Karolina Pubanc
2.4.„Seks inaczej” – zarys tematyczny spotkań z zakresu profilaktyki. Maria Morzyńska
2.5.Razem raźniej – spotkajmy się w bursie. Cykl 10 konspektów realizowanych w bursie. Katarzyna Błachut.
2.5.1.Poznajmy się.
2.5.2.Lubię siebie.
2.5.3.Ja i moja grupa.
2.5.4.Spójność grupy.
2.5.5.Poczucie własnej wartości.
2.5.6.Wyrażanie uczuć.
2.5.7.Asertywność.
2.5.8.Zdrowie.
2.5.9.Stres - jak sobie z nim radzić?
2.5.10.Palacze są wśród nas.
2.6.Ja z innymi. Klaudia Felińska
3.Propozycje do pracy wychowawczej w Specjalnym Ośrodku Szkolno- Wychowawczym
3.1.Nasza grupa. Bogumiła Kulesza, Izabela Wójcik
3.2.Chrońmy zwierzęta. Bogumiła Kulesza
3.3.Warsztaty jesienne. Bogumiła Kulesza, Izabela Wójcik, Kamila Wieczorek
3.4.Warzywa, na co dzień – bardzo doby pomysł! Bogumiła Kulesza Kamila Wieczorek
3.5.Media – zagrożeniem (komputer i internet). Bogumiła Kulesza Izabela Wójcik
3.6.Zimowy świat Śnieżynek Przedstawienie bożonarodzeniowe. Bogumiła Kulesza Izabela Wójcik
Część III. Programy wychowania i profilaktyki
1.Program wychowawczy w Bursie w Zielonej Górze na lata 2[zasłonięte]009-20. Leszek Kornosz.
2.Program pracy wychowawczej w internacie przy zespole szkół licealnych i technicznych im. St. Staszica w Gubinie na rok szkolny 2008/2009.
3.Profilaktyka w placówce opiekuńczo – wychowawczej typu bursa i internat.
3.1.Bursa w Chojnicach
3.2.Program profilaktyczny Opiekujmy się zwierzętami. Poziom profilaktyki – I rzędowa. Bogumiła Kulesza, Izabela Wójcik, Kamila Wieczorek
Strony internetowe przydatne wychowawcom internatów szkolnych i burs. Internaty i bursy w serwisach elektronicznych
Spis bibliograficzny nt. funkcjonowania internatów i burs.
Aneks. Wzory dokumentów opracowane przez Grono Pedagogiczne Powiatowej Bursy w Chojnicach. Opracował: Jan Bruski
Informacje o autorach
Informacja na temat książek opublikowanych przez PEKW „GAJA”
Stopka

Zobacz nasze pozostałe aukcje: Panelealle

Komentarze

Strona "o mnie"Wszystkie aukcje

Panelealle  galeria aukcji