Wszelkich brakujących informacji na Naszej aukcji udzielą Państwu
KATARZYNA
tel. 603 [zasłonięte] 668
GG[zasłonięte]74500
MAŁGORZATA
tel .501 [zasłonięte] 253
GG 11[zasłonięte]210
wka_[zasłonięte]@interia.pl
godziny pracy księgarni
wtorek - czwartek 11:oo - 15:oo piątek 11:oo - 17:oo
sobota i niedziela 9:oo - 17:oo
Zasady aukcji
Wałbrzyska Księgarnia Akademicka M.K.Morzyk
ul. Wrocławska 10
58-309 Wałbrzych
31 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]095[zasłonięte] 0098 6083
(P K O Bank Polski S.A.)
Dostawa
Przesyłki wysyłane są zazwyczaj na następny dzień po zaksięgowaniu wpłaty. W sporadycznych przypadkach w ciągu 4 dni roboczych. KOSZTY PRZESYŁKI NALICZANE WEDŁUG WAGI I CENNIKA POCZTY POLSKIEJ. Do kosztów przesyłki doliczono koszt opakowania. ( Koperta bąbelkowa) Przy zakupie więcej niż 1 przedmiotu należy skontaktować się w celu uzgodnienia kosztów przesyłki lub poczekać aż My się skontaktujemy. Ceny kosztów przesyłki na aukcjach są naliczane do wysyłki 1 książki PRZY WYSYŁCE ZAGRANICZNEJ OBOWIĄZUJĄ INNE KOSZTY WYSYŁKI NIŻ PODANE NA AUKCJI.
Do każdej książki wystawiamy paragon lub na życzenie fakturę Vat . UWAGA NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM .
Menu End
Teoretyczno-metodyczne aspekty korekcji zachowań. Programy profilaktyczne. T.7.
Artur Doliński Grażyna Gajewska Elżbieta Rewińska
Wydawca PEKW GAJA
Zielona Góra 2004
format B5, stron 216
ISBN 83-[zasłonięte]688-6-4
waga 0,294 kg
W książce przedstawiono teoretyczne aspekty profilaktyki, korekcji zachowań, problematykę wspomagania pedagogicznego rodziny i program wychowawczy szkoły oraz metodyczne przykłady programów profilaktycznych.
"Publikacja, pod względem doboru Autorów należy do bardzo nielicznych i chwalebnych wyjątków. O tej wyjątkowości stanowi udział licznej grupy studentów, którzy są autorami drugiej części zawierającej opracowania projektów działań profilaktyczno-terapeutycznych możliwych do realizacji w różnych środowiskach dzieci i młodzieży. Pod względem treściowym praca stanowi koherentny zbiór, zawiera kilka cennych opracowań teoretycznych, ale jej zasadnicza wartość wiąże się z problematyką ukierunkowaną bezpośrednio na praktykę. [...]
Podjęcie ogólnych, teoretycznych problemów związanych z profilaktyką jest niezwykle cenne, gdyż w zdecydowanej większości współczesnych opracowań Autorzy unikają próby tworzenia tego, co można określić jako teoria profilaktyki.[...]
Każde opracowanie jest przykładem nie tylko dobrego opanowania zasad konstruowania programów (projektów) profilaktycznych, ale również dobrej znajomości teoretycznych podstaw i płaszczyzn, na których rozpatrywane są poszczególne problemy we współczesnej literaturze naukowej. [...]
Wszystkie opracowania odznaczają się zwięzłością, klarownością i kompletnością ujęcia. Wszyscy Autorzy jasno określili problem, zarysowali teoretyczną interpretację genezy zjawiska i dokonali opisu metodycznych elementów całego programu. [...]"
Stopka