Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Teoretyczne i praktyczne podstawy organizacji

21-02-2014, 18:34
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 20.70 zł     
Użytkownik ksieg-inter_pl
numer aukcji: 3910057029
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 4   
Koniec: 21-02-2014 18:27:11

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Teoretyczne i praktyczne podstawy organizacji multimedialnej lekcji języka rosyjskiego na poziomie podstawowym i średnio zaawansowanym

Małgorzata Dziedzic

Dane:
  • ISBN:[zasłonięte]978-8338-946-5
  • liczba stron: 216
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego
  • wymiary: 176 x 250 mm
  • Rok wydania: 2013
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:


    Wstęp
    Rozdział I
    Problematyka i metodologia badań
    1.1. Problematyka badawcza
    1.2. Metody, techniki i narzędzia badawcze
    1.3. Organizacja i przebieg badań
    Rozdział II
    Przygotowanie nauczycieli rusycystów do korzystania z komputera i zasobów internetowych na lekcjach oraz jako pomocy w planowaniu lekcji - wyniki badań empirycznych
    2.1. Dane o respondentach
    2.2. Kompetencje informacyjne nauczycieli języka rosyjskiego oraz ich znajomość zastosowań TI w nauczaniu języków obcych - wyniki badań ankietowych
    2.3. Uczenie się języka rosyjskiego z wykorzystaniem narzędzi technologii informacyjnej w opinii uczniów - wyniki badań ankietowych
    2.4. Wnioski
    Rozdział III
    Zastosowanie komputerów i internetu w edukacji językowej
    3.1. Miejsce i rola komputera w edukacji językowej
    3.2. Rola nauczyciela w klasie CALL
    3.3. Tło historyczne stosowania komputerów i internetu w nauczaniu języków obcych
    3.4. Właściwa organizacja multimedialnej lekcji językowej
    3.5. Wybrane multimedia w nauczaniu języków obcych
    3.5.1. Pojęcie multimediów
    3.5.2. Wybrane multimedia wspierające proces kształcenia - klasyfikacja
    3.5.2.1. Programy komputerowe w edukacji językowej - rodzaje, funkcje, zastosowanie
    3.5.2.2. Edukacyjne programy multimedialne w nauczaniu/uczeniu się języka obcego
    3.5.2.3. Edukacyjne programy multimedialne w nauczaniu/uczeniu się języka rosyjskiego
    3.5.3. Kryteria wyboru właściwego programu
    3.5.4. Argumenty za wykorzystaniem i przeciw wykorzystaniu multimedialnych programów edukacyjnych w procesie kształcenia
    3.6. Możliwości wykorzystania internetu w nauczaniu/uczeniu się języka rosyjskiego jako obcego
    3.6.1. Charakterystyka internetu i jego rola w kształtowaniu kompetencji językowej i komunikacyjnej uczących się
    3.6.2. Strony internetowe przydatne nauczycielowi języka rosyjskiego
    3.6.3. Możliwości wykorzystania wybranych usług internetowych w kształtowaniu kompetencji komunikacyjnej uczących się
    3.6.4. Komputer i internet w samodzielnej pracy ucznia nad językiem
    Rozdział IV
    Kształcenie nauczycieli języków obcych w zakresie technologii informacyjnej i edukacji medialnej
    4.1. Standardy informatycznego przygotowania nauczycieli ze szczególnym uwzględnieniem nauczycieli języków obcych
    4.2. Kursy, szkolenia i warsztaty dla nauczycieli i pedagogów z zakresu technologii informacyjnej i edukacji medialnej na przykładzie województwa podkarpackiego (2[zasłonięte]009-20)
    4.3. Inne formy doskonalenia umiejętności nauczycieli z zakresu TI i EM (z uwzględnieniem dokształcania zdalnego)
    Rozdział V
    Praktyczne możliwości zastosowania komputerów i usług internetowych w nauczaniu języka rosyjskiego
    5.1. Multimedialne nauczanie elementów języka - charakterystyka, przykładowe narzędzia
    5.1.1. Nauczanie wymowy, rytmu i intonacji
    5.1.2. Nauczanie pisowni
    5.1.3. Nauczanie słownictwa
    5.1.4. Nauczanie gramatyki
    5.2. Multimedialne nauczanie umiejętności i sprawności językowych - informacje ogólne, przykładowe ćwiczenia
    5.3. Projekt multimedialny jako uniwersalna metoda kształtowania wszystkich sprawności językowych z wykorzystaniem komputera i internetu
    5.4. Przykładowe konspekty lekcji języka rosyjskiego z zastosowaniem komputera i usług internetu
    5.5. Wnioski
    Zakończenie
    Webgrafia
    Rosyjsko-polski słowniczek podstawowej terminologii komputerowej
    Bibliografia
    Aneks

    Przed zakupem zapoznaj się ze stroną o mnie

    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.