O nas
Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.
Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Dane Kontaktowe
Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.
Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa
e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18
Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)
Ten wredny PR 2009. Jak Public Relations zmieniło Polskę
Andrzej Mleczko, Jacek Żakowski, Katarzyna Kolenda-Zaleska, Marek Skała, Monika Olejnik, Sebastian Chachołek, Wiesław Gałązka, Wojciech K. Szalkiewicz
Dodatkowe informacje
ISBN:978-83-[zasłonięte]-2440-9liczba stron: 248Okładka: miękkaWydawnictwo: OnePressSeria: exclusiveWymiary: 140 x 208 mmData wydania: 2[zasłonięte]009-09 Opis
Nie obrażajmy się na PR, bo bez niego nie ma polityki. I nie bądźmy hipokrytami. Jak polityk nie stosuje PR, mówimy, że jest mdły i nudny. Jak stosuje -- mamy pretensje.
Katarzyna Kolenda-Zaleska
Śmieszy mnie, gdy partie wynajmują aktorów do spotów politycznych. Zupełnie jakby nie można było znaleźć kilku swoich prawdziwych zwolenników.
Monika Olejnik
Gdybyśmy naszych rodzimych przywódców społecznych nazwali politykami, to równie dobrze kierowcę buldożera możemy nazwać architektem krajobrazu.
Sebastian Chachołek
Nasi politycy zamiast o RP, myślą o PR.
Wiesław Gałązka
Andrzej Mleczko
Jeśli wiesz, jak wygląda spin doktor, to jest to zwyczajny ściemniacz, który kreuje własny wizerunek za kasę swojego klienta. Twarzą prawdziwego spin doktora są słupki popularności jego szefa.
Marek Skała
Ilość wydanych w czasie wyborów pieniędzy nie zawsze decyduje o sukcesie. Nie zastąpią one pomysłu na kampanię, świetnego hasła, nie zapewnią społecznego entuzjazmu i wielu innych rzeczy, składających się na udaną kampanię.
Wojciech K. Szalkiewicz
Zaraza się szerzy. Ale problemem nie jest tylko zawracanie głowy opinii publicznej głupotami i utrata powagi przez ważne organy państwa. Problemem jest to, że organy publiczne myślą o głupotach i głupotami się zajmują.
Jacek Żakowski
Patroni medialni:
Spis treści:
Ten wredny PR... (9)
Czym jest ten cały PR..., czyli czas zawołać fachowca! (11)
Katarzyna Kolenda-Zaleska (19)
- Doradcy idą na wojnę (21)
- Pora na "orliki" kultury (24)
- Opozycja, czyli Piłat (27)
- Wałęsa, na zawsze (30)
- A Tusk w Dolomitach (33)
- Jak za PiS (36)
- Samo dobro czy tylko sztuczka? (38)
Monika Olejnik (43)
- Świński ryj (45)
- Pałac na wodzie (47)
- Możliwe tylko w Ameryce (49)
- Skóra i modlitwa (51)
- Kózki Kaczyńskiego (53)
- Palikot w maglu (55)
- Coś na "k" (57)
- Czy leci z nami pilot? (59)
- Czy motyl może wbić nóż w plecy (62)
Sebastian Chachołek (65)
- "Polski Wrestling" (67)
- Nie zaciskaj pięści, czas i tak przecieka przez palce (71)
- 3.10 do Yumy, 8.00 do Warszawy
- czyli jak zostałem terrorystą (74)
- Zły Mikołaj (77)
- Polska - są powody do mruczenia (80)
- "Rejs" (83)
- PR Dzikich Wieprzy (85)
- Małpa z brzytwą, Leon Zawodowiec i Czarne Chmury pułkownika Dowgirda (89)
Wiesław Gałązka (93)
- To dopiero koniec początku (95)
- O kiepskich orędziach (97)
- TV trwa mać (100)
- Do góry go! I o ziemię... (103)
- Medialne rekwizyty polityków (105)
- Polityczno-medialne czarne dziury (111)
Andrzej Mleczko (115)
- Wysoka frekwencja (117)
- Palikot nie przepuści (118)
- Ocieplić wizerunek (119)
- Mały prezydent (120)
- Wykastruje tatusia (121)
- III wojna światowa (122)
- Tusk na szybie (123)
- Prezydent się obraził (124)
- Obywatelstwo murzynowi (125)
- Napluć do zupy (126)
- Hasło "Miłość" (127)
- Fotomontaż (128)
- Spin doktor (129)
- Z ostatniej chwili (130)
Marek Skała (133)
- Donaldyzacja konieczna (135)
- PR wojenny - Tusk-Neo kontra bracia Smith (144)
- Wałęsa, Katyń i Westerplatte - i książka o UB (148)
- Krew na rękach Tuska?, Euro po 7 złotych?
- "Pijarowska" obłuda IV władzy na feriach (151)
- PR wzmacnia i zabija (159)
- Niedopuszczalność w Rykach (168)
- Palikot, Kaczyńscy - wiosenne dylematy strategii PR (173)
Wojciech K. Szalkiewicz (177)
- Po co komu "Układ"? (179)
- Cud mniemany, czyli wyborcze obietnice (183)
- Słów parę o powtarzaniu, powtarzaniu, powtarzaniu... (186)
- Nie samym PR-em robi się politykę (192)
- Wiara cudu nie uczyni? (195)
- Pycha - grzech śmiertelny (198)
- Polityka i pieniądze (201)
Jacek Żakowski (207)
- Przypadki pana prezydenta (209)
- Wstyd i groza (212)
- Przeciek i co dalej? (215)
- Donald, nie rób wrażenia (218)
- Zapraszam na Ziemię (226)
- Dlaczego Tusk płynie pod prąd (229)
- Polityka się zabetonowała (232)
Po wyborach 2009 i przed 2010... (235)
Podziękowania (241)