Dane ogólne:
Telewizor PHILIPS 47PFH4109/88
Typ telewizora LED
Obraz produktu
Format ekranu 16:9
Format HD Full HD
Jasność [cd/m2] 250
Optymalizacja obrazu Digital Crystal Clear, 100 Hz Perfect Motion Rate
Dźwięk
Moc głośników [W] 20
Funkcje dźwięku Incredible Surround, Wyraźne brzmienie, Automatyczne ustawianie poziomu głośności, Wzmocnienie tonów niskich
Tuner
Tuner cyfrowy DVB-C, DVB-T
Funkcje produktu
Teletekst Tak
Pamięć stron teletekstu 1000
Odtwarzanie plików multimedialnych Tak
Odtwarzane formaty AVI, MKV, H264/MPEG-4 AVC, MPEG-1, MPEG-2, MPEG-4, WMV9/VC1
AAC, AMR, LPCM, M4A, MP3, MPEG1 L1/2, WMA (od wersji 2 do wersji 9.2)
JPEG, BMP, GIF, JPS, PNG, PNS
AAS, .SMI, .SRT, .SSA, .SUB, .TXT
Komunikacja
HDMI Tak
Ilość złącz HDMI 2
Wyjście słuchawkowe Tak
Wyjście cyfrowe audio Tak
Eurozłącze (Scart) Tak
USB Tak
Ilość złącz USB 1
Złącze Common Interface CI+
Parametry fizyczne
Montaż ścienny - VESA [mm] 400 x 200
Wysokość bez podstawy [cm] 62.6
Szerokość bez podstawy [cm] 106.9
Głębokość bez podstawy [cm] 9.37
Waga bez podstawy [kg] 9.9
Wysokość z podstawą [cm] 68.1
Szerokość z podstawą [cm] 106.9
Głębokość z podstawą [cm] 27
Waga z podstawą [kg] 12.3
Efektywność energetyczna
Nazwa i model produktu PHILIPS 47PFH4109/88
Klasa energetyczna A+
Przekątna ekranu [cal] 47
Przekątna ekranu [cm] 119
Pobór mocy podczas pracy [W] 51
Zużycie energii [kWh/rok] 75
Pobór mocy w trybie czuwania [W] 0.3
Rozdzielczość ekranu 1920 x 1080
W SPRZĘCIE POWYŻEJ 200 ZŁ ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ
PRZEDŁUŻENIA GWARANCJI
NAWET DO 5 LAT !!!
A TAKŻE
UBEZPIECZENIA OD NASTĘPSTW NIESZCZĘŚLIWYCH WYPADKÓW NNW
UWAGA
WYSYŁKA DHL/DPD
Przy odbiorze towaru dostarczonego za pośrednictwem firmy kurierskiej, klient jest zobowiązany do sprawdzenia w obecności kuriera (nie niszcząc opakowania, profili styropianowych oraz nie naruszając plomby), czy towar nie posiada uszkodzeń mechanicznych powstałych na skutek transportu. Warunkiem rozpatrzenia ewentualnej reklamacji jest spisanie w obecności kuriera "Protokołu uszkodzenia przesyłki" dokładnie określającego miejsce i rodzaj uszkodzeń. Protokół należy sporządzić w dniu dostawy i opatrzyć czytelnym podpisem Kupującego i przedstawiciela firmy kurierskiej. W przypadku nie spisania "Protokołu uszkodzenia przesyłki" reklamacje dotyczące uszkodzeń podczas transportu nie będą rozpatrywane.
w razie pytań prosimy o kontakt:
telefoniczny:
697[zasłonięte]678
lub
e-mail:[zasłonięte]@mycenter.pl