Nazwa produktu: Telewizor PHILIPS 40PFL4358H/12 3D FULL HD 200 HZ
Opis produktu
Informacje podstawowe
Typ telewizora LED
Obraz 3D Tak
Załączone wyposażenie Pilot zdalnego sterowania, 2 baterie AAA, Przewód zasilający, Skrócona instrukcja obsługi, Broszura dot. kwestii prawnych i bezpieczeństwa, Broszura gwarancyjna
Obraz produktu
Przekątna ekranu [cal] 40
Format ekranu 16/9
Format HD Full HD
Rozdzielczość 1920 x 1080
Kontrast dynamiczny 500 000:1
Zastosowane technologie Micro Dimming, 200 Hz Perfect Motion Rate, Pixel Plus HD
Dźwięk
Moc głośników [W] 20
Tuner
Tuner cyfrowy DVB-C, DVB-T
Funkcje produktu
Teletekst Tak
Pozostałe funkcje Automatyczne wykrywanie urządzeń firmy Philips, Kreator połączeń z urządzeniami, Kreator instalacji sieci, Kreator ustawień
Inne Wskaźnik siły sygnału
Odtwarzanie plików multimedialnych AVI, MKV, H264/MPEG-4 AVC, MPEG-1, MPEG-2, MPEG-4, WMV9/VC1, AAC, MP3, WMA (od wersji 2 do wersji 9.2), JPEG
Komunikacja
HDMI Tak
Ilość złącz HDMI 3
Wyjście słuchawkowe Tak
Wyjście cyfrowe audio Koncentryczne (koaksjalne)
Eurozłącze (Scart) Tak
USB Tak
Ilość złącz USB 1
Złącze Common Interface CI+
Parametry fizyczne
Montaż ścienny - VESA [mm] 200 x 200
Wysokość bez podstawy [cm] 55,9
Szerokość bez podstawy [cm] 92,9
Głębokość bez podstawy [cm] 4
Waga bez podstawy [kg] 12
Wysokość z podstawą [cm] 60,1
Szerokość z podstawą [cm] 92,9
Głębokość z podstawą [cm] 22
Waga z podstawą [kg] 14,3
Zużycie energii
Pobór mocy w trybie czuwania [W] 0,3
Klasa energetyczna A+
Roczne zużycie energii [kWh] 60
SPRZET JEST OBJĘTY 24 MIESIĘCZNĄ GWARANCJĄ PRODUCENTA
ISTNIEJE TAKŻE MOŻLIWOŚĆ PRZEDŁUŻENIA GWARANCJI
NAWET DO 5 LAT !!!
A TAKŻE
UBEZPIECZENIA OD NASTĘPSTW NIESZCZĘŚLIWYCH WYPADKÓW NNW
UWAGA !!!
WYSYŁKA KURIERSKA DHL lub DPD
Przy odbiorze towaru dostarczonego za pośrednictwem firmy kurierskiej, klient jest zobowiązany do sprawdzenia w obecności kuriera (nie niszcząc opakowania, profili styropianowych oraz nie naruszając plomby), czy towar nie posiada uszkodzeń mechanicznych powstałych na skutek transportu. Warunkiem rozpatrzenia ewentualnej reklamacji jest spisanie w obecności kuriera "Protokołu uszkodzenia przesyłki" dokładnie określającego miejsce i rodzaj uszkodzeń. Protokół należy sporządzić w dniu dostawy i opatrzyć czytelnym podpisem Kupującego i przedstawiciela firmy kurierskiej. W przypadku nie spisania "Protokołu uszkodzenia przesyłki" reklamacje dotyczące uszkodzeń podczas transportu nie będą rozpatrywane.
w razie pytań prosimy o kontakt:
telefoniczny:
14[zasłonięte]655-20 lub 697[zasłonięte]678
e-mail:[zasłonięte]@market-plus.com.pl
SKLEP TARNÓW2 F275
ul. Dabrowskiego 25
33-100 Tarnów
czynne :
PN -PT 10:00 do 18:00
Sob 9:00 do 14:00