Dane ogólne:
Telewizor PANASONIC TX-42AS600E
Typ telewizora LED
Obraz 3D nie
Smart TV Tak
Obraz produktu
Format ekranu 16:9
Format HD FullHD
Kontrast dynamiczny Wysoki
Kąt widzenia poziomy [stopnie] 176
Częstotliwość odświeżania [Hz] 100
Optymalizacja obrazu Funkcja optymalizacji zawartości
Dźwięk
Dźwięk przestrzenny V-Audio
Moc głośników [W] 20W
Ilość głośników 2
Zastosowane technologie Dolby Digital Plus/ DTS 2.0+Digital Out™
Tuner
Tuner analogowy Tak
Tuner cyfrowy DVB-T/DVB-C
Funkcje produktu
Teletekst Tak
Pamięć stron teletekstu 1000
Zastosowane technologie Funkcja udostępniania zawartości ekranu Swipe & Share
Tryb hotelowy Tak
Odtwarzanie plików multimedialnych Tak
Odtwarzane formaty AVI, MKV, WMV, MP4, M4v, FLV, 3GPP, VRO, VOB, TS, PS, MP3, AAC, WMA Pro, FLAC, WAV, JPEG
Funkcje sieciowe (internetowe) Przeglądarka internetowa, Hbb Tv
Komunikacja
HDMI Tak
Ilość złącz HDMI 3
Wyjście słuchawkowe Tak
Wyjście cyfrowe audio Optyczne
Eurozłącze (Scart) Tak
USB Tak
Ilość złącz USB 2
Wejście Ethernet-LAN RJ-45 Tak
Złącze Common Interface CI+
Parametry fizyczne
Wysokość bez podstawy [cm] 55.2
Szerokość bez podstawy [cm] 94.7
Głębokość bez podstawy [cm] 5.3
Wysokość z podstawą [cm] 59.7
Głębokość z podstawą [cm] 24.7
Zużycie energii
Pobór mocy maksymalny [W] 81
Efektywność energetyczna
Przekątna ekranu [cal] 42
Zużycie energii [kWh/rok] 76
Rozdzielczość ekranu 1920 x 1080
Pobór mocy w trybie czuwania [W] 0.2
W SPRZĘCIE POWYŻEJ 200 ZŁ ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ
PRZEDŁUŻENIA GWARANCJI
NAWET DO 5 LAT !!!
A TAKŻE
UBEZPIECZENIA OD NASTĘPSTW NIESZCZĘŚLIWYCH WYPADKÓW NNW
UWAGA
WYSYŁKA DHL/DPD
Przy odbiorze towaru dostarczonego za pośrednictwem firmy kurierskiej, klient jest zobowiązany do sprawdzenia w obecności kuriera (nie niszcząc opakowania, profili styropianowych oraz nie naruszając plomby), czy towar nie posiada uszkodzeń mechanicznych powstałych na skutek transportu. Warunkiem rozpatrzenia ewentualnej reklamacji jest spisanie w obecności kuriera "Protokołu uszkodzenia przesyłki" dokładnie określającego miejsce i rodzaj uszkodzeń. Protokół należy sporządzić w dniu dostawy i opatrzyć czytelnym podpisem Kupującego i przedstawiciela firmy kurierskiej. W przypadku nie spisania "Protokołu uszkodzenia przesyłki" reklamacje dotyczące uszkodzeń podczas transportu nie będą rozpatrywane.
w razie pytań prosimy o kontakt:
telefoniczny:
697[zasłonięte]678
lub
e-mail:[zasłonięte]@mycenter.pl