Sprzedawany przez nas towar jest nowy, zapakowany.
Do każdego zakupu wystawiamy fakturę VAT lub paragon.
Sprzęt jest objęty 24 miesięczną gwarancją (z możliwością
przedłużenia do 5 lat - o szczegóły pytaj sprzedawcę).
Zapraszamy także do odbioru osobistego zakupionych produktów w naszym sklepie w Krakowie przy ulicy Wyki 5
tel. (12)[zasłonięte]415 39 w godzinach pn-pt 10-18 i sobotę 10-14
Informujemy również, że istnieje możliwość zakupu w różnych systemach ratalnych.
Telewizor LED SHARP LC-39LE350E-WH
Modele serii LE352 to nowoczesne telewizory z wieloma użytecznymi funkcjami - atrakcyjne cenowo, ale bezkompromisowe, jeśli chodzi o jakość obrazu. Kompatybilność z portalem AQUOS Net+ oraz obsługa standardu DLNA, a także wbudowana nagrywarka i odtwarzacz multimedialny współpracujące z pamięciami USB, pozwalają korzystać z materiałów multimedialnych wszelkiego typu: filmów, muzyki i zdjęć.
-
Przekątna ekranu 39 cali (99 cm)
-
Panel o rozdzielczości Full HD (1920 x 1080) z krawędziowym podświetleniem LED
-
Tuner HD (DVB-T /-C/ -S2), MPEG-2/ MPEG-4 H.264
-
Portal internetowy AQUOS Net+ z aplikacjami, aplikacją do zdalnego sterowania i serwisem HbbTV umożliwiającym dostęp do materiałów on-line
-
Możliwość nagrywania programów PVR i włączania pauzy na żywo z wykorzystaniem pamięci USB
-
Odtwarzacz multimedialny wideo, muzyki i obrazów z sieci DLNA i pamięci USB
SZCZEGÓŁY: http://www.sharp.pl/cps/rde/xchg/pl/hs.xsl/-/html/szczegoly_produktu.htm?product=LC32LE350VWH&cat=111
Mimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że publikowane dane nie zawierają uchybień lub błędów, które nie mogą być podstawą do roszczeń. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy przed podjęciem decyzji o zakupie skontaktować się z naszym handlowcem. Ceny podawane na stronie są cenami brutto (z podatkiem VAT). Podawany przewidywany czas realizacji zamówienia na dany produkt nie stanowi elementu oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
WYSYŁKA DHL
Przy odbiorze towaru dostarczonego za pośrednictwem firmy kurierskiej, klient jest zobowiązany do sprawdzenia w obecności kuriera (nie niszcząc opakowania, profili styropianowych oraz nie naruszając plomby), czy towar nie posiada uszkodzeń mechanicznych powstałych na skutek transportu. Warunkiem rozpatrzenia ewentualnej reklamacji jest spisanie w obecności kuriera "Protokołu uszkodzenia przesyłki" dokładnie określającego miejsce i rodzaj uszkodzeń. Protokół należy sporządzić w dniu dostawy i opatrzyć czytelnym podpisem Kupującego i przedstawiciela firmy kurierskiej. W przypadku nie spisania "Protokołu uszkodzenia przesyłki" reklamacje dotyczące uszkodzeń podczas transportu nie będą rozpatrywane.