Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Telewizja publiczna w czasach transformacji Braun

06-05-2015, 17:29
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 22.99 zł     
Użytkownik ksiegarniasowa
numer aukcji: 5244007082
Miejscowość Racibórz
Wyświetleń: 4   
Koniec: 06-05-2015 17:26:14

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Kontakt

47-400 Racibórz, ul. Długa 23
NIP: 639 [zasłonięte] 57
Numer zezwolenia: UM Racibórz Z/91/1991
e-mail: [zasłonięte]@ksiegarniasowa.pl
tel. kom. 601 [zasłonięte] 409
tel. 32 [zasłonięte] 13
fax. 32 [zasłonięte] 71

Bezpłatne punkty odbioru

RACIBÓRZ
ul. Długa 23 - [zasłonięte]@ksiegarniasowa.pl

RYBNIK
ul. Sobieskiego 24 - [zasłonięte]@ksiegarniasowa.pl

ŻORY
ul. ks. Klimka 3 - [zasłonięte]@ksiegarniasowa.pl

Telewizja publiczna w czasach transformacji
Braun Juliusz
WAiP

Juliusz Braun, na przykładzie zmian w telewizji publicznej w Polsce, opisuje proces odchodzenia od monopolistycznego modelu funkcjonowania telewizji i radia oraz tworzenie nowego systemu medialnego, w którym obok nadawców prywatnych kształtowany jest model publicznej telewizji i radiofonii. Wyjaśnia wpływ kultury politycznej, zwłaszcza kultury politycznej elit, na proces tworzenia systemu mediów publicznych oraz wpływ radia i telewizji publicznej na kształtowanie kultury politycznej społeczeństwa. Prof. dr hab. Jan Garlicki, Instytut Nauk Politycznych, Uniwersytet Warszawski Choć ostatnio problem telewizji publicznej podejmowany jest przez wielu autorów, to rzadko omawiane jest miejsce telewizji publicznej w systemie politycznym. W książce Telewizja publiczna w czasach transformacji Juliusz Braun przekonuje nas, że w Polsce dyskurs o mediach publicznych ciągle wraca do tego samego punktu. Nowelizacje ustaw mają charakter techniczny lub polityczny. Dla kultury politycznej oznacza to, że dominuje w niej gra o sumie zerowej, a nie dążenie do konsensusu. Kształtowanie modelu mediów publicznych dowodzi, że uczestnicy tego procesu nie uczą się na błędach ani własnych, ani cudzych. Prof. dr hab. Beata Ociepka, Instytut Studiów Międzynarodowych, Uniwersytet Wrocławski

-->

Telewizja publiczna w czasach transformacji Braun