Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

TELEOGŁUPIANIE ZGUBNYCH SKUTKACH OGLĄDANIA TV

28-01-2014, 8:33
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 39.90 zł     
Użytkownik drake2
numer aukcji: 3838831786
Miejscowość KONIN
Wyświetleń: 5   
Koniec: 28-01-2014 08:12:20

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Darmowa wysylka
Wysyłamy na cały świat.
gwarancja
wysyłka za pobraniem
warunki:
  • jeśli masz conajmniej 5 punktów w Allegro
  • jeśli adres wysyłkowy jest taki sam jak adres z ustawień Allegro
  • jeśli komentarze kupującego są tylko pozytywne
  • jeśli wartość zamówienia (bez kosztów wysyłki) przekracza 20 zł

Teleogłupianie. O zgubnych skutkach oglądania telewizji (nie tylko przez dzieci) - Michel Desmurget [KSIĄŻKA]

Teleogłupianie O Zgubnych Skutkach Oglądania Telewizji Nie Tylko Przez Dzieci
autor:
Michel Desmurget
rok wydania:
2012
nośnik:
KSIĄŻKA
okładka:
miękka
ilość stron:
300
ISBN:
[zasłonięte]978-8354-408-4
wymiary:
13,5 x 20,5 cm

 Opis

"Sophie, 2 lata, spędza przed telewizorem godzinę dziennie - 2-krotny wzrost ryzyka zaburzeń koncentracji!

Lubin, 3 lata, spędza przed telewizorem dwie godziny dziennie - 3-krotny wzrost ryzyka nadwagi!

Kevin, 4 lata, ogląda pełne przemocy filmy dla dzieci, takie jak DragonBall Z - 4-krotny wzrost ryzyka zaburzeń zachowania!

Lina, 15 lat, ogląda seriale, takie jak Gotowe na wszystko - 3-krotny wzrost ryzyka niechcianej ciąży!

Henri, 60 lat, spędza przed telewizorem cztery godzinny dziennie. René, jego brat bliźniak, zadowala się dwiema godzinami. Henri jest 2-krotnie bardziej zagrożony zawałem serca niż René!

Co roku na całym świecie publikuje się dziesiątki tego rodzaju wyników. Naukowcy nie mają wątpliwości: telewizja stała się plagą.

Rodzi przemoc, zwiększa zagrożenie alkoholizmem, nikotynizmem i otyłością. Ma głęboko negatywny wpływ na rozwój intelektualny, wyniki w szkole, język, zdolność skupienia uwagi, wyobraźnię, kreatywność, sen, a także seksualność.

Przemysł audiowizualny i jego "eksperci" negują te fakty z fascynującą zuchwałością. Strategia znana od lat - w swoim czasie stosował ją przemysł tytoniowy, przecząc doniesieniom o rakotwórczych właściwościach tytoniu?

Autor nie przedstawia problemu z jednego punktu widzenia, lecz analizuje wyniki różnych badań naukowych. Jedno jest pewne - środki masowego przekazu mają ogromny wpływ na nasze życie. Warto więc poznać zagrożenia, które ze sobą niosą, i starać się je eliminować.

Michel Desmurget jest doktorem neurobiologii. Kształcił się na kilku największych amerykańskich uczelniach, obecnie piastuje stanowisko dyrektora naukowego we francuskim Narodowym Instytucie Zdrowia i Badań Medycznych (INSERM)."

stan produktu:
Produkt ORYGINALNY. Książka zupełnie nowa.

Dane kontaktowe

email: [zasłonięte]@dvdmax.pl
tel.: +48 63 [zasłonięte] 85 | +48 63 [zasłonięte] 77
poniedziałek - piątek od 9:00 do 17:00

UWAGA!

Kupujący kupując ten produkt jednocześnie upoważnia sprzedającego do zawarcia umowy na usługi pocztowe w imieniu i na rzecz kupującego.


Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!