teleKonsultant (do jednego z programu: Gratyfikant GT, licencja na 1 rok użytkowania )
( proszę o przesłanie nr licencji programu i nr nip na który program był rejestrowany)
WAŻNE - w przypadku gdy usługa była realizowana wcześniej u innego dostawcy prosimy o wypełnienie i podbicie pieczęcią firmową i przesyłkę na nasz adres e-mail - nowy konieczny wymóg producenta abyśmy mogli zrealizować to zamówienie - link do OŚWIADCZENIA
W ramach bezpłatnej Opieki podstawowej producent oferuje Państwu:
- telefoniczną pomoc konsultantów InsERT Call Center w przypadku pytań, które mogą pojawić się przy instalacji programu i rozpoczęciu pracy z nim, a także w przypadku wystąpienia tzw. błędów systemowych; - możliwość zgłaszania przez Internet sugestii dotyczących funkcjonalności i działania programu do naszej bazy sugestii (za pomocą opcji dostępnej w programie).
Uwaga! Aby móc skorzystać z opieki posprzedażnej należy najpierw zarejestrować program za pomocą systemu rejestracji internetowej, bądź wysyłając do firmy InsERT kartę rejestracyjną znajdującą się w pudełku z programem.
Zgłaszając się do nas z pytaniami, wątpliwościami, problemami, należy być przygotowanym do udzielenia odpowiedzi na kilka ważnych pytań dotyczących użytkowanego komputera oraz wersji programu. Uzyskanie tego typu informacji jest możliwe po uruchomieniu przez Państwa na poziomie danego systemu funkcji Różne-Informacje.
Klienci, którzy wykupią Abonament na ulepszenia lub teleKonsultanta do przynajmniej jednego z posiadanych systemów, dołączają do grona Członków Klubu InsERT, co upoważnia do korzystania ze specjalnych zniżek na produkty i usługi Partnerów Klubu. Zapraszamy do zapoznania się z aktualną ofertą Klubu InsERT, która znajduje się na stronie http://klub.insert.com.pl.
|