Dane ogólne: Telefon NOKIA 106 Czarny
Linia nie
Kolor Czarny
Waga [g] 74.2
Załączone wyposażenie Ładowarka, Bateria
Gwarancja producenta 24 miesiące
Parametry techniczne
System 900, 1800
Oprogramowanie S30
Pamięć 384 KB RAM
Sterowanie Klawisze
Inne Wymiary (WxHxD) [mm]: 47.5 x 112.9 x 14.9, Typ karty SIM: Mini SIM, Kształt: Monoblok, Pamięć RAM: 384 KB
Wyświetlacz
Rodzaj wyświetlacza QQVGA
Przekątna ekranu [cal] 1.8
Rozdzielczość ekranu 160 x 128
Inne Pasek RGB, Kolory wyświetlacza: HighColor (paleta 16-bitowa/64 tys.), Gęstość pikseli: 114.0 ppi, Technologia wyświetlacza: LCD przepuszczający światło
Dźwięk
Dzwonki Polifoniczne
Inne Formaty kodowania mowy: GSM FR; GSM HR; GSM EFR, Kodowanie: GSM FR, Format audio: MIDI
Funkcje produktu
Książka telefoniczna 500 pozycji
Alarm wibracyjny Tak
Funkcja głośnomówiąca Tak
Aparat fotograficzny nie
Dodatkowe funkcje Radio, Zegar cyfrowy, Kalendarz, Kalkulator, Latarka, Budzik, Przypomnienia, Gry, Konwerter, Mówiący budzik, Kontroler wydatków
Inne Format grafiki: BMP
Matryca aparatu [MPix] Nie dotyczy
Komunikacja
Wiadomości SMS, MMS
E-mail nie
Bluetooth nie
WiFi nie
Transmisja danych nie
Internet nie
Złącza
Dodatkowe złącza AV 3.5 mm
Zasilanie
Akumulator Li-Ion
Pojemność [mAh] 800
Maksymalny czas czuwania [h] 840
Maksymalny czas rozmów [min.] 594
Inne Napięcie baterii: 3.7 V, Wyjmowana bateria: Tak
W PRODUKTACH POWYŻEJ 200 ZŁ ISTNIEJE TAKŻE MOŻLIWOŚĆ PRZEDŁUŻENIA GWARANCJI
NAWET DO 5 LAT !!!
A TAKŻE
UBEZPIECZENIA OD NASTĘPSTW NIESZCZĘŚLIWYCH WYPADKÓW NNW
UWAGA
WYSYŁKA DHL/DPD
Przy odbiorze towaru dostarczonego za pośrednictwem firmy kurierskiej, klient jest zobowiązany do sprawdzenia w obecności kuriera (nie niszcząc opakowania, profili styropianowych oraz nie naruszając plomby), czy towar nie posiada uszkodzeń mechanicznych powstałych na skutek transportu. Warunkiem rozpatrzenia ewentualnej reklamacji jest spisanie w obecności kuriera "Protokołu uszkodzenia przesyłki" dokładnie określającego miejsce i rodzaj uszkodzeń. Protokół należy sporządzić w dniu dostawy i opatrzyć czytelnym podpisem Kupującego i przedstawiciela firmy kurierskiej. W przypadku nie spisania "Protokołu uszkodzenia przesyłki" reklamacje dotyczące uszkodzeń podczas transportu nie będą rozpatrywane.
w razie pytań prosimy o kontakt:
telefoniczny:
697[zasłonięte]678
lub
e-mail:[zasłonięte]@mycenter.pl