http://www.apple.com/pl/support/iphone/essentials/
http://www.apple.com/pl/support/iphone/
http://support.apple.com/pl_PL/manuals/iphone/
http://www.apple.com/pl/iphone-4s/tips/
http://support.apple.com/kb/SP643?viewlocale=pl_PL&locale=pl_PL
------------------------- Dodane 03.02.2015 10:57 --------------------------
Ponieważ było już wiele zapytań o stan, ewentualne zarysowania, SIM-Lock itp.. Uzupełniam tekst.. :)
Telefon kupiony był w polskim sklepie Apple'a, więc nie ma SIM-Lock'a.
Pracuje w dowolnej sieci komórkowej. Używany był w T-Mobile'u i ostatnio w Play.
Został wyzerowany, a wcześniej wylogowany z usług Find my iPhone oraz iCloud.
Po włączeniu należy przeprowadzić ustawienia (prowadzi "za rączkę") jak w nowym telefonie.
Żadnych rysek! Wygląd telefonu śmiało można określić - jak nowy!
Żadnych zawieszeń systemu, gubienia zasięgu i temu podobnych dziwactw. On po prostu działa! I to jak! :)
Jak wspomniałem był używany przez dorosłą kobietę, która bardzo o niego dbała.
Nowego 5S'a też zaczęła używać dopiero jak dokupiła mu plecki (identyczne - Moshi XT iGlaze jak te z 4S) i pokrowiec..
W sumie wydała na tego 4S'a duużo pieniędzy..
Mogę naturalnie podesłać na mail'a dodatkowe fotki.
Widać na nich, że na plecach jest jeszcze folia zabezpieczająca Moshi.
Do 4S dodawali do plecków iGlaze XT folię, do 5'tki już nie..).
Nie zdejmowałem jej, bo szkoda, a porysowana nie jest.
Rysy są na plastikowych pleckach Moshi, w końcu po to były kupione..
Oczywiście te plecki (przezroczyste), widoczne na fotografii, w oryginalnym pudełku, dołączam do telefonu.
Dodatkowo dodaję drugie plecki, silikonowe, mleczno-białe, Gecko.