Telefon SIP-T20 |
|
Telefon SIP-T20 |
|
Telefon SIP-T20 |
|
Telefon SIP-T20 |
|
Telefon SIP-T20 |
|
|
znakomity telefon VOIP bardzo znanej firmy Yealink |
- Znakomita jakość głosu HD
- Prosta konfiguracja
- Polskie menu, najnowszy firmware
- Pliki do pobrania
- Bardzo dobre wykonanie, jakość biurowa
Yealink SIP-T20
biurowy telefon IP na 2 linie VoIP
SIP-T20 posiada 2 liniowy wyświetlacz i wiele przycisków funkcyjnych usprawniających obsługę aparatu. SIP-T20 jest łatwy w instalacji , sprawdza sie w różnych środowiskach VoIP wspierających protokół SIP.
Cechy produktu
- Wyświetlacz LCD bez podświetlania: 2x15px
- Liczba obsługiwanych kont VoIP: 2 konta SIP
- Diody LED do wyboru linii: 2 diody LED
- Klawisze funkcyjne LCD: 4 kontekstowe klawisze LCD
- Książka adresowa: 300 wpisów
- Złącza sieciowe: 10/100M 1xRJ45 (WAN), 1xRJ45 (LAN)
- Kodeki audio: G.722 (dźwięk HD), G.726,G.711(A/μ), G.729AB, G.723, iLBC
- Gniazdo słuchawki nagłownej: RJ-9
- Zasilacz tradycyjny w komplecie
- Konfiguracja z OpenVPN
- Menu w języku polskim
Funkcje telefoniczne
- Transfer połączeń: dedykowany przycisk „TRAN” na klawiaturze telefonu
- Zawieszanie połączeń: dedykowany przycisk „HOLD” na klawiaturze telefonu
- Wyciszanie połączeń: dedykowany przycisk na klawiaturze telefonu
- Powtórne wybieranie numeru: dedykowany przycisk „RD” na klawiaturze telefonu
- 3-stronna konferencja: dedykowany przycisk „CONF” na klawiaturze telefonu
- Odbiór/zakończenie połączenia przez zestaw nagłowny: dedykowany przycisk "HEADSET" na klawiaturze telefonu
- Tryb głośnomówiący, poczta głosowa, regulacja głośności
- Identyfikacja abonenta
- Połączenia oczekujące
- Lista połączeń
- Szybkie wybieranie
- Funkcja „nie przeszkadzać” DND
- Personalizowane dzwonki
Cechy fizyczne
- Wymiary: 209 x 188 x 41mm
- Waga: 0,77kg
- Zasilacz: 100~240V
- Zasilanie: DC 5V / 1,2A
Zawartość opakowania
- Telefon Yealink SIP-T20
- Podstawka do telefonu
- Zasilacz
- Słuchawka oraz przewód słuchawki
- Instrukcja obsługi
Telefon posiada dedykowane gniazdo do podłączenia słuchawek nagłownych dla zwiększenia swobody oraz jakości obsługi połączeń telefonicznych (np. w Call Center).
|
|