Dane ogólne: TELEFON GoClever QUANTUM 400 Dual SIM
WYŚWIETLACZ
WYMIAR 4''
ROZDZIELCZOŚĆ 800x480
TECHNOLOGIA IPS LCD multi-dotyk
PROCESOR
CPU BROADCOM BCM 23550 1.2 GHz (Cortex A7)
TYP CHIPSETu Quad Core
GPU Broadcom VideoCore IV
SYSTEM
SYSTEM OPERACYJNY Android 4.2
SKLEP Sklep z aplikacjami
WBUDOWANE APLIKACJE Odtwarzacze multimediów, pakiet biurowy, przeglądarka www, poczta email, kalkulator, notatnik, kalendarz, aplikacja nawigacyjna Mireo, biblioteka LEGIMI, gry GOCLEVER, Facebook, Skype, menadżer plików i wiele innych
PAMIĘĆ
RAM 512 MB DDR2
FLASH 4GB
ŁĄCZNOŚĆ
WI-FI Wi-Fi b/g/n
3G Wbudowany modem 3G i 2G (obsługa AERO 2)
PASMA CZĘSTOTLIWOŚCI GSM 850MHz/900MHz/1800MHz/1900MHz UMTS 900MHz/2100MHz HSPA+
BLUETOOTH Tak
PORTY
CZYTNIK KART SD microSD do max 32GB
SLOT KART SIM Dual Sim (3G i 2G)
USB microUSB 2.0 OTG (ładowanie i transfer danych)
WYJŚCIE AUDIO 3.5mm audio i mic jack (słuchawki w zestawie)
KAMERA
FRONT 0.3 MPix
TYŁ 2.0 Mpix z flashem
DODATKOWE FUNKCJE
CZUJNIKI Światła, G sensor, zbliżeniowy
GPS Wbudowany odbiornik GPS (z mapą Polski)
RADIO FM Wbudowane radio FM
BATERIA
POJEMNOŚĆ 1600 mAh Lithium
ŚREDNI CZAS NA CZUWANIU do 122 godzin
ŚREDNI CZAS KORZYSTANIA Z WIFI do 5 godzin
SPECYFIKACJA FIZYCZNA
WYMIARY 117 x 63 x11.2 mm
WAGA 112 g
KOLOR biały lub czarny
W PUDEŁKU
AKCESORIA kabel USB, ładowarka, słuchawki
w sprzedaży:
2 szt kolor biały - 2 szt kolor czarny
ISTNIEJE TAKŻE MOŻLIWOŚĆ PRZEDŁUŻENIA GWARANCJI
NAWET DO 5 LAT !!!
A TAKŻE
UBEZPIECZENIA OD NASTĘPSTW NIESZCZĘŚLIWYCH WYPADKÓW NNW
UWAGA
WYSYŁKA DHL/DPD
Przy odbiorze towaru dostarczonego za pośrednictwem firmy kurierskiej, klient jest zobowiązany do sprawdzenia w obecności kuriera (nie niszcząc opakowania, profili styropianowych oraz nie naruszając plomby), czy towar nie posiada uszkodzeń mechanicznych powstałych na skutek transportu. Warunkiem rozpatrzenia ewentualnej reklamacji jest spisanie w obecności kuriera "Protokołu uszkodzenia przesyłki" dokładnie określającego miejsce i rodzaj uszkodzeń. Protokół należy sporządzić w dniu dostawy i opatrzyć czytelnym podpisem Kupującego i przedstawiciela firmy kurierskiej. W przypadku nie spisania "Protokołu uszkodzenia przesyłki" reklamacje dotyczące uszkodzeń podczas transportu nie będą rozpatrywane.
w razie pytań prosimy o kontakt:
telefoniczny:
697[zasłonięte]678
lub
e-mail:[zasłonięte]@mycenter.pl