Normal 0 21 false false false PL X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4
KOLOROWY APARAT DZIAŁA W TRZECH RÓŻNYCH TRYBACH. KAŻDY Z NICH NAUCZY TWOJĄ POCIECHĘ INNEJ UMIEJĘTNOŚCI. 1. TELEFON PO WYBRANIU PIERWSZEJ GRY, KOLOROWA ZABAWKA BĘDZIE PEŁNIĆ FUNKCJĘ NAJPRAWDZIWSZEGO TELEFONU. MALUCH MOŻE NACISKAĆ DUŻE KLAWISZE Z CYFERKAMI, KTÓRE WYDADZĄ ELEKTRONICZNE DŹWIĘKI. PO NACIŚNIĘCIU KRATKI USŁYSZY ZAŚ WESOŁĄ MELODIĘ. WYBRANIE ZNAKU ZAPYTANIA TO INFORMACJA: TELEFON OGŁASZA: „HALO, TU INFORMACJA!”.
2. NAUKA O PRZEDMIOTACH I ZWIERZĄTKACH KAŻDY PRZYCISK TO RÓWNIEŻ BARWNA ILUSTRACJA PRZEDMIOTU LUB ZWIERZĄTKA. W DRUGIM TRYBIE PO NACIŚNIĘCIU GUZICZKA, BOBAS USŁYSZY CHARAKTERYSTYCZNY DLA PRZEDSTAWIONEGO OBIEKTU DŹWIĘK (NP. GRĘ FORTEPIANU) ORAZ JEGO NAZWĘ. GDY ZAŚ WYBIERZE ZNAK ZAPYTANIA, TELEFON PODEJMIE Z NIM GRĘ W ZGADYWANKĘ. ZADANIEM MALEŃSTWA BĘDZIE ODNALEZIENIE ZWIERZĄTKA LUB PRZEDMIOTU Z KOLOROWYCH PRZYCISKÓW. MALEC MA 3 SZANSE NA POPRAWNĄ ODPOWIEDŹ. KIEDY JEJ UDZIELI, OTRZYMA RADOSNĄ POCHWAŁĘ. KLAWISZ-KRATKA TO, PODOBNIE JAK W TRYBIE PIERWSZYM, WESOŁA MELODYJKA.
3. NAUKA CYFEREK TA OPCJA POZWALA NA SZYBKIE I PRZYJEMNE PRZYSWOJENIE CYFEREK. MALUSZEK NACISKA PRZYCISKI Z NAMALOWANYMI CYFERKAMI, BY USŁYSZEĆ ICH PEŁNĄ NAZWĘ. ZNAK ZAPYTANIA TO PONOWNIE GRA W KUIZ – TYM RAZEM ZADANIEM DZIECKA BĘDZIE ODNAJDYWANIE CYFEREK. KRATKA KRYJE POD SOBĄ SKOCZNĄ MELODYJKĘ. SŁUCHAWKA URZĄDZENIE POSIADA SŁUCHAWKĘ DOSTOSOWANĄ KSZTAŁTEM DO MAŁEJ, DZIECIĘCEJ RĄCZKI. BRZDĄC BĘDZIE URADOWANY, MOGĄC NAŚLADOWAĆ ROZMOWY TELEFONICZNE DOROSŁYCH. POCZUJE SIĘ DUMNY I ZADOWOLONY, A TAKA ZABAWA WSPANIALE ROZWINIE JEGO WYOBRAŹNIĘ I PRZYDATNE, PRAKTYCZNE UMIEJĘTNOŚCI.