Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

TEKA Bateria AQUATA EMC Chrom - W-WA WOLA

11-03-2012, 10:36
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 359 zł     
Użytkownik jarecki0-1
numer aukcji: 2113433957
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 24   
Koniec: 11-03-2012 17:31:10

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Uszkodzony: Nie
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

AGDhome

Witamy na aukcjach AGDhome !!!
Bateria TEKA AQUATA EMC w chromie
 
telefony :
(22)[zasłonięte]877-77, 604 [zasłonięte] 021

Adam Łukaszewicz
[zasłonięte]@agdhome.pl
Andrzej Kwitek
[zasłonięte]@agdhome.pl
Po wygranej aukcji prosimy o kontakt w celu ustalenia formy płatności i dostawy.

Numer rachunku i dane firmy :
43 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0170002 [zasłonięte] 068692

AGD HURT DETAL
ul. Jana Kazimierza 35/37/237
01-248 Warszawa
NIP: 837[zasłonięte]170-08
 



Wszystkie wysyłki realizujemy za pomocą firmy kurierskiej DHL .

Sprawdź swoją przesyłkę

ZAKUPY NA RATY : Szanowny Kliencie, jeśli jesteś zainteresowany zakupem na raty, prosimy o zapoznanie się
ogólnymi informacjami:

Punkt odbiorów osobistych
codziennie od 10 do 17:30
Sobota od 10 do 13:30
ul. Jana Kazimierza 35/37 lokal nr. 24 (Parter)
01-248 Warszawa Wola
 
 

 

Parametry:
Linia   Aquata
Kolor   Chrom
Automatyczny korek   Nie
Załączone wyposażenie   Przyłącza elastyczne
Gwarancja   24 miesiące
5 lat na głowicę
Konstrukcja:
Ilość otworów   1
Montaż   Stojąca
Zawory   1 dźwignia
Budowa baterii   Głowica ceramiczna
Wylewka:
Wylewka   Obrotowa
Wyciągana wylewka   Nie
Zasięg wylewki [mm]   227
Techniczne:
Termostat   Nie

   

  

 


   

 

 
   








 
1. Po zakończeniu aukcji, zwycięzcę prosimy o jak najszybszy kontakt, celem wybrania dostawy i formy płatności.
 
2. Towary oferowane przez AGDHOME są fabrycznie nowe, nieużywane i posiadają polską Kartę Gwarancyjną producenta.
 
3. W przypadku reklamacji dotyczących napraw gwarancyjnych należy kontaktować się z serwisem producenta, wyszczególnionym w karcie gwarancyjnej.
 
4. Zwroty towarów przyjmowane są w przypadku, gdy nie posiadają śladów użytkowania, posiadają wszystkie części/akcesoria dołączone przez producenta oraz fabryczne opakowanie, a także pełną dokumentację i rachunek. W przypadku zwrotów, koszty związane z dostarczeniem do siedziby naszej firmy pokrywa klient. Wszelkie zwroty prosimy uzgadniać z konsultantem.
 
5. W przypadku zwrotów spowodowanych uszkodzeniem towaru lub opakowania podczas transportu, należy spisać "Protokół Reklamacyjny" z kurierem w momencie odbioru. Taki dokument jest podstawą do złożenia reklamacji.
 
6. Prosimy uważnie sprawdzić przesyłkę przy kurierze przed podpisaniem listu przewozowego.