Opis: W ostatnich latach nastąpiły ważne zmiany w otoczeniu przedsiębiorstw. Coraz większe znaczenie ma korzystanie z urządzeń mobilnych, takich jak telefony komórkowe, smartfony, tablety i e-czytniki. W książce przedstawiono wpływ nowych technologii informacyjnych, szczególnie rozwoju technologii mobilnych, na funkcjonowanie przedsiębiorstw, przede wszystkim na zwiększenie możliwości działań marketingowych i kształtowanie preferencji zakupowych klientów. Autor szczegółowo omawia:- trendy technologiczne, ekonomiczne i społeczno-kulturowe, które wpływają na rozwój technologii mobilnych i ich zastosowanie w marketingu,- istotę marketingu z wykorzystaniem urządzeń mobilnych i najważniejsze narzędzia marketingu mobilnego,- możliwości zastosowania mobilnych technologii informacyjnych w odniesieniu do poszczególnych elementów marketingu w tradycyjnej jego koncepcji, czyli kształtowania produktu, ceny, dystrybucji i promocji,- możliwości zastosowania informacyjnych technologii mobilnych w wybranych branżach.
|
|
Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!
UWAGA – Niezależnie ile zamówisz przedmiotów, za wysyłkę płacisz TYLKO RAZ |
|
- Autorzy: Sznajder Andrzej
- Języki: polski
- Kod wydawcy: 30787
- Wydanie: 1
- Rok wydania: 2011
- Objętość: 232
- Format: 17.5x24.5cm
- Oprawa: Twarda
- Ciężar: 0.56
- ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]64321
- Miejscowość: Warszawa
- Kod paskowy: 978[zasłonięte][zasłonięte]64321
- Wysokość: 17
- PKWiU: 58.11.1
|