Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

TECHNOLOGIA WARSTW ASFALTOWYCH NAWIERZCHNIE DROGOW

12-07-2014, 12:56
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 63 zł     
Użytkownik WOLUMIN_pl
numer aukcji: 4387112452
Miejscowość Kraków Wadowicka 14
Wyświetleń: 3   
Koniec: 12-07-2014 12:20:58

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Nasze dane


ul. Wadowicka 14
30-415 Kraków
e-mail: wolumin_[zasłonięte]@o2.pl
tel. 12 [zasłonięte] 26
proszę wybrać wewn. 30
Obsługa Allegro pracuje
w godz. 8.00 do 16.00 pon-pt

gg:[zasłonięte]64145  

Odbiór osobisty możliwy
po wcześniejszym potwierdzeniu
przez nas w odpowiedzi na email
lub telefon, że zamówienie można
już odebrać

pn-pt 8:00 do 17:00
uwaga! pomiędzy 16:00 a 17:00
nie ma możliwości kontaktu
z osobami obsługującymi
konto Allegro!
Możliwy jest wyłącznie odbiór
zamówień potwierdzonych przed
godz. 16:00 danego dnia

Serdecznie zapraszamy!

Bank Spółdzielczy Rzemiosła
07 8589 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0060027 [zasłonięte] 308403

Jak nas znaleźć?

Mieścimy się na terenie Zakładów Remontowych Energetyki Kraków (obok Elbudu), patrząc od strony ul. Wadowickiej należy wejść za czerwony budynek z meblami, wykładzinami itp.
Uwaga! Wjazd wyłącznie od ul. Tischnera

TECHNOLOGIA WARSTW ASFALTOWYCH NAWIERZCHNIE DROGOW

Technologia warstw asfaltowych
Nawierzchnie drogowe. Poradnik

AutorzyKrzysztof Błażejowski, Stanisław Styk
WydawcaWKŁ (Wydawnictwa Komunikacji i Łączności)
Wydanie1 Warszawa 2009
Stron406
Format170 x 244 mm
Oprawatwarda
ISBN978-83-[zasłonięte]-1540-1
Cena katalogowa78,75

oszczędzasz
20%

Cena dla Ciebie 63,00 zł

oszczędzasz
15,75

Praktyczny poradnik zawodowy będący rozszerzeniem książki Krzysztofa Błażejowskiego i Stanisława Styka pt. Technologia warstw bitumicznych, zawierający połączenie wiedzy teoretycznej z praktyką, dotyczący całokształtu zagadnień związanych z technologią nawierzchni drogowej. Opisano asfalty drogowe, dodatki i modyfikatory do asfaltów drogowych i mieszanek mineralno-asfaltowych, asfalty modyfikowane polimerami, skały i kruszywa oraz ich rodzaje, praktykę projektowania i produkcję mieszanek mineralno-asfaltowych. Całość zilustrowano wieloma przykładami praktycznymi z uwzględnieniem badań nawierzchni. Uwzględniono normy zgodne z normalizacją Unii Europejskiej i najnowsze technologie produkcji warstw bitumicznych. W książce Technologia warstw asfaltowych. Poradnik omówiono zastosowanie norm europejskich do nawierzchni asfaltowych. Szczególnie rozszerzono część poświęconą normie dla kruszyw do mieszanek mineralno-asfaltowych PN-EN 13043:2004 (rozdział 4 - Kruszywa). Dodano także dwa rozdziały: rozdział 7 "Przygotowanie podłoża", rozdział 9 "Jak żyć i przetrwać na kontrakcie". Odbiorcy książki: pracownicy tej branży, specjaliści w dziedzinie nawierzchni drogowej, a także studenci wyższych uczelni technicznych na kierunku inżynierii lądowej.

Spis treści

Przedmowa
Od autorów
1. Asfalty drogowe
1.1. Co trzeba wiedzieć o budowie i produkcji asfaltu
1.1.1. Budowa asfaltu
1.1.2. Produkcja asfaltu
1.1.3. Wpływ rodzaju ropy naftowej na właściwości asfaltu
1.2. Właściwości asfaltu
1.2.1. Penetracja
1.2.2. Temperatura mięknienia
1.2.3. Temperatura łamliwości wg Fraassa
1.2.4. Indeks Penetracji czyli wrażliwość termiczna
1.2.5. Lepkość
1.3. Karta BTDC i jej zastosowanie
1.4. Mechaniczne właściwości asfaltu
1.5. Adhezja i kohezja asfaltu
1.5.1. Adhezja
1.5.2. Kohezja
1.6. Asfalt w praktyce, czyli co się dzieje w WMB, na budowie i później
1.6.1. Zjawisko starzenia asfaltu
1.6.2. Temperatury technologiczne
1.7. Jak pomieszać dwa asfalty
1.7.1. Penetracja mieszaniny
1.7.2. Temperatura mięknienia PiK mieszaniny
1.7.3. Korzystanie z wykresów - przykład
1.8. Norma asfaltowa PN-EN 12591
1.8.1. Omówienie normy
1.8.2. Przewidywane zmiany w EN 12591
1.9. Funkcjonalne metody klasyfikacji asfaltów
1.9.1. Klasyfikacja funkcjonalna asfaltów według Stella-Qualagon
1.9.2. Klasyfikacja funkcjonalna asfaltów według Superpave (USA)
1.9.3. Metody badań asfaltów zgodne z Superpave
1.9.4. Superpave Plus czyli coś o asfaltach modyfikowanych i asfaltach specjalnych
1.9.5. System PG w Polsce. Korelacje systemu PG z konwencjonalnymi badaniami asfaltów
1.10. Asfalty specjalne
1.10.1. Asfalty kolorowe
1.10.2. Asfalty niskotemperaturowe
1.10.3. Asfalty wielorodzajowe (multigrade)
1.10.4. Asfalty drogowe twarde (projekt normy EN 13924)
1.11. Asfalt spieniony
1.12. Smoła drogowa
2. Dodatki i modyfikatory do asfaltów drogowych i mieszanek mineralno-asfaltowych
2.1. Zamiast wstępu
2.2. Dodatek czy modyfikator? Problem z nazwą
2.3. Idea
2.4. Środki adhezyjne
2.4.1. Zawartość środka adhezyjnego w mieszance i sposób jego wprowadzania
2.4.2. Termostabilność środków adhezyjnych
2.4.3. Uwagi o BHP
2.4.4. Środki adhezyjne dostępne w Polsce
2.5. Polimery
2.5.1. Elastomery
2.5.2. Plastomery
2.5.3. Kompozyty elastomerów i plastomerów
2.5.4. Zastosowanie polimerów
2.6. Stabilizatory mieszanek mastyksu grysowego SMA
2.6.1. Co to jest SMA i po co stabilizator?
2.6.2. Wprowadzenie stabilizatora do mieszanki SMA
2.6.3. Określanie optymalnej zawartości stabilizatora w SMA
2.6.4. Stabilizatory z włókien celulozowych
2.6.5. Stabilizatory z włókien mineralnych
2.6.6. Stabilizatory z odpadów skórzanych i włókienniczych
2.6.7. Stabilizatory z włókien szklanych
2.7. Żywice syntetyczne
2.8. Miał gumowy
2.9. Związki organo-metaliczne
2.10. Asfalteny
2.11. Siarka
2.12. Gilsonit i Trynidad Epuré
2.13. Wapno hydratyzowane
2.14. Co i do czego stosować
2.15. Dopuszczanie wyrobów budowlanych do obrotu. System europejski i krajowy
2.15.1. System europejski
2.15.2. System krajowy
2.15.3. Jednostki notyfikowane i ocena zgodności
2.15.4. „Czarna lista wyrobów”
2.16. Dobre rady
3. Asfalty modyfikowane polimerami
3.1. Nieco historii zamiast wstępu
3.2. Droga do asfaltu modyfikowanego, czyli asfalt drogowy kontra lepiszcze „idealne”
3.2.1. Wrażliwość na zmiany temperatury
3.2.2. Parametry mechaniczne
3.2.3. Odporność na starzenie
3.2.4. Adhezja do kruszywa
3.3. Co to jest ten asfalt modyfikowany?
3.4. Składniki asfaltu modyfikowanego
3.4.1. Polimery
3.4.2. Asfalt zwykły (bazowy)
3.5. Właściwości asfaltu modyfikowanego
3.5.1. Konsystencja i wrażliwość termiczna
3.5.2. Kohezja
3.5.3. Adhezja
3.5.4. Sprężystość
3.5.5. Wytrzymałość zmęczeniowa
3.5.6. Odporność na koleinowanie
3.5.7. Starzenie
3.6. Trwałość przechowywania polimeroasfaltów na gorąco, czyli problem tzw. stabilności
3.6.1. Przyczyny
3.6.2. Skutki
3.6.3. Jak sobie radzić
3.7. Metody badań (kryteria oceny)
3.7.1. Badanie stabilności układu asfalt-polimer
3.7.2. Badanie nawrotu sprężystego
3.7.3. Badanie lepkości dynamicznej asfaltów modyfikowanych
3.8. TWT-PAD-2003
3.8.1. Elastomeroasfalty
3.8.2. Plastomeroasfalty
3.9. Projekt normy na polimeroasfalty drogowe prEN 14023
3.10. Zastosowanie polimeroasfaltów
3.11. Porównanie właściwości elastomeroasfaltów i plastomeroasfaltów
3.12. Dobre rady
4. Skały i kruszywa
4.1. Wstęp
4.2. Skały - podstawowe definicje
4.3. Podział skał
4.3.1. Skały magmowe
4.3.2. Skały osadowe
4.3.3. Skały przeobrażone (metamorficzne)
4.4. Krótka charakterystyka różnych rodzajów skał
4.5. Kruszywa drogowe
4.5.1. Jak produkuje się łamane kruszywa drogowe?
4.5.2. Nowe normy europejskie - nowa rzeczywistość od 2004 r.
4.5.3. Podział kruszyw - jak było wg PN?
4.5.4. Podział kruszyw - jak jest wg PN-EN
4.5.5. Definicje i badania materiałów - jak było wg PN?
4.5.6. Definicje i badania materiałów - wg PN-EN 13043:2004
4.5.7. Definicje i badania materiałów - wg EN 13242:2002 (PN-EN 13242:200x)
4.6. Zakończenie przeglądu zmian spowodowanych normami PN-EN
4.7. Cechy skał i kruszyw ważne dla technologa nawierzchni
4.8. Metoda Superpave dla kruszyw
4.8.1. Uziarnienie
4.8.2. Kanciastość kruszyw grubych
4.8.3. Kanciastość kruszyw drobnych
4.8.4. Zawartość części gliniastych
4.8.5. Zawartość ziaren nieforemnych
4.8.6. Odporność na rozdrabnianie
4.8.7. Trwałość
4.8.8. Zawartość zanieczyszczeń
4.8.9. Powinowactwo z asfaltem
5. Mieszanki mineralne i mineralno-asfaltowe
5.1. Mieszanki mineralne
5.1.1. Trochę historii i definicji
5.1.2. Uziarnienie mieszanek
5.1.3. Metody projektowania składu mieszanek mineralnych
5.2. Mieszanki mineralno-asfaltowe
5.2.1. Podział mieszanek
5.2.2. Cienkie warstwy ścieralne ,,na gorąco”
5.3. Projektowanie składu mieszanki mineralno-asfaltowej
5.3.1. Projekt mieszanki mineralnej
5.3.2. Wyznaczenie zawartości asfaltu w mieszance mineralno-asfaltowej
5.3.3. Posługiwanie się wskaźnikiem sztywności Marshalla
5.4. Superpave
5.4.1. Poziomy projektowania
5.4.2. Projektowanie mieszanek
5.4.3. Sprzęt badawczy
5.5. Pakiet norm prEN13108x
5.6. Dobre rady
6. Walka z WMB (Wytwórnią Mieszanek Bitumicznych)
6.1. Budowa i działanie WMB
6.2. Recepta robocza
6.3. Produkcja
6.4. Metody kontroli produkcji
6.5. Problemy
6.5.1. Co to są przesypy, skąd się biorą i dlaczego są niebezpieczne?
6.5.2. Wilgotność kruszywa a wydajność maszyny
6.5.3. Dla pechowców
6.6. WMB sterowana komputerem
6.7. Interpretacja dopuszczalnych odchyłek od recepty według PN-S-96025:2000
6.8. Bezpieczeństwo na WMB
6.9. Dobre rady
7. Przygotowanie podłoża
7.1. Prace przygotowawcze i organizacyjne
7.2. Połączenia międzywarstwowe
7.3. Problemy połączeń międzywarstwowych
7.4. Czym skrapiać i ile?
7.5. Połączenie między podbudową a pierwszą warstwą bitumiczną
7.5.1. Połączenie na podbudowie niezwiązanej
7.5.2. Połączenie na podbudowie związanej
7.6. Połączenie między warstwami bitumicznymi
7.6.1. Połączenie na nowej warstwie podbudowy bitumicznej
7.6.2. Połączenie na nowej warstwie wiążącej
7.6.3. Połączenie na starej warstwie ścieralnej, na której będzie
układana nakładka
7.6.4. Połączenie na warstwie asfaltowej po frezowaniu
7.7. Inne połączenia
7.7.1. Warstwa betonu cementowego
7.7.2. Izolacje mostowe
7.7.3. Skrapianie pod geotkaninami, geosiatkami itp.
7.8. Jak bada się skuteczność połączenia międzywarstwowego
7.8.1. Metoda ścinania (wg Leutnera)
7.8.2. Zmodyfikowana metoda Leutnera - metoda EMPA
7.8.3. Zmodyfikowana metoda Leutnera - metoda IBDiM
7.8.4. Metoda Politechniki Gdańskiej
7.8.5. Metoda odrywania (pull-off)
7.8.6. Nottingham Impulse Hammer Test
7.8.7. Nottingham Shear Box
7.9. Dobre rady
8. Wykonywanie nawierzchni
8.1. Wstęp
8.2. Przed transportem na budowę
8.3. Transport
8.3.1. Przygotowania
8.3.2. Załadunek mieszanki na WMB
8.3.3. Transport na budowę
8.3.4. Rozładunek na budowie
8.4. Rozkładanie
8.4.1. Warunki pogodowe
8.4.2. Prace przygotowawcze
8.4.3. Rozkładanie
8.5. Zagęszczanie
8.5.1. Rodzaje walców
8.5.2. Poprawne zagęszczanie
8.5.3. Oprogramowanie do kontroli zagęszczania mieszanek mineralno-asfaltowych
8.6. Spoiny, połączenia i szczeliny
8.6.1. Przygotowanie i formowanie spoin
8.6.2. Zastosowanie taśm topliwych do spoin i połączeń
8.7. Zakończenie
9. Jak żyć i przetrwać na kontrakcie
9.1. Wzajemne relacje między inwestorem, projektantem, nadzorem i wykonawcą na kontrakcie
9.1.1. Wzajemne relacje między stronami
9.1.2. Rola pionu technologicznego
9.2. Prawo i dokumenty
9.2.1. Ustawa o zamówieniach publicznych i Prawo budowlane
9.2.2. Szczegółowe Specyfikacje Techniczne
9.3. Co to jest FIDIC?
9.4. Rozliczanie dostaw materiałów asfaltowych wg normy PN-E ISO 4259:2002
9.4.1. Ustalanie wymagań
9.4.2. Ocena wyrobu przez dostawcę
9.4.3. Ocena wyrobu przez odbiorcę
9.4.4. Przypadki sporne
9.5. Dobre rady i uwagi ogólne
9.6. Terminy i definicje stosowane w opisie kontraktów drogowych
Podsumowanie
Wykaz terminów
Wykaz norm
Indeks
Rodzaj towaru:Książka

Nie wiesz ile zapłacisz za wysyłkę kilku produktów z różnych aukcji?

Ważne informacje

Chcąc dowiedzieć się więcej o danych warunkach kliknij na podpunkt...

Uwaga!

Zarówno w kierowanej do nas korespondencji, jak i przy wpłacie na konto zawsze podpisuj się swoją nazwą użytkownika Allegro
 
Pamiętaj!
Jeśli chcesz otrzymać zamówienie za pobraniem wypełnij formularz opcji dostawy!

Prosimy o wypełnienie danych do FV w formularzu opcji dostawy lub przesłanie e-mail z danymi niezwłoczne po dokonaniu zakupu.

Jeśli adres wysyłki odbiega od przekazanego nam przez Allegro prosimy o wypełnienie po zakupie formularza opcji dostawy lub przesłanie e-mail niezwłoczne po dokonaniu zakupu.

Wysyłka następuje zazwyczaj w tym samym lub w następnym dniu roboczym od zaksięgowania wpłaty na naszym koncie lub przesłania prośby o realizację za pobraniem, lecz zastrzegamy sobie możliwość opóźnienia realizacji do 5 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty na naszym koncie lub przesłania prośby o realizację za pobraniem.

Uwaga! Przed złożeniem zamówienia: Jeśli zależy Ci na czasie, zawsze możesz zapytać telefonicznie, poprzez gg lub skype o najszybszy możliwy termin realizacji zamówienia.