telefon/fax: 598[zasłonięte]676
od poniedziałku do piątku
w godzinach
10-17
e-mail: [zasłonięte]@onet.pl
|
Paczki nadajemy codziennie wedle życzenia klienta:
Poczta Polska
Kurier
|
Przyjmujemy Płatności Allegro
oraz wpłaty na konto:
Gospodarczy Bank Wielkopolski SA w Poznaniu
06 9324 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0080283 [zasłonięte] 200020 |
W tytule przelewu proszę koniecznie podać swój nick oraz numer aukcji.
W przypadku braku tych danych może nastąpić opóźnienie
w dostawie.
|
|
Technologia informacyjna LO/TECHNIKUM
OPERON
Autor/autorzy:
- Grażyna Hermanowska
- Wojciech Hermanowski
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5cm
Ilość stron: 264
Rok wydania: 2010
ISBN:[zasłonięte]978-8380-134-6
Podręcznik wraz z dołączoną do niego płytą CD prowadzi ucznia „krok po kroku” podczas nauki nowych programów. Nie ma w podręczniku suchych opisów poszczególnych opcji menu programów, lecz wiele różnorodnych, praktycznych ćwiczeń. W trakcie ich realizacji autorzy omówili podstawowe pojęcia dotyczące wykonywanych czynności. Podczas pracy według wskazań podręcznika uczniowie odczują satysfakcję z efektów widzianych na ekranie, a jednocześnie poznają odpowiedni zasób wiedzy teoretycznej. Ponieważ jest ona podana w trakcie wykonywania czynności związanych bezpośrednio z omawianym pojęciem, staje się łatwa do zrozumienia i zapamiętania.
Na końcu każdego rozdziału autorzy proponują dodatkowe ćwiczenia, które są sformułowane tak, by stawiać przed uczniem problem do rozwiązania. W każdym z kolejnych ćwiczeń poziom trudności wzrasta, w ten sposób nauczyciel będzie mógł ocenić pracę ucznia w kontekście planu wynikowego.
Na płycie umieszczono materiały potrzebne do przeprowadzenia ćwiczeń, w tym pliki tekstowe, graficzne, filmy i animacje oraz programy w wersji pełnej, freeware i shareware, co ułatwi prowadzenie zajęć, a także umożliwi każdemu uczniowi korzystanie z nich przy swoim stanowisku.
Uwaga! Zmieniona szata graficzna:
* zmieniony wygląd, ta sama treść;
* zachowana numeracja stron;
* niezakłócony przebieg lekcji, możliwość jednoczesnej pracy z uczniami mającymi stare i nowe wydania podręczników.
|