|
|
Księgarnia
PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24
tel. 501 [zasłonięte] 370
519 [zasłonięte] 288
504 [zasłonięte] 187
[zasłonięte]@tlen.pl
|
|
|
|
Książkę wysyłam listem poleconym lub
paczką w ciągu 1-3 dni roboczych po otrzymaniu wpłaty
na konto.
Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę
VAT.
W tytule
przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji.
Odbiór osobisty:
Księgarnia PIM, Tychy
ul. Jana Pawła II 24
|
|
|
|
Wpłata na konto:
Invest Bank o/Katowice
92 [zasłonięte]01[zasłonięte]00 3000 [zasłonięte] 034406
|
|
|
|
Bez względu na ilość zakupionych książek
koszt przesyłki doliczamy tylko raz i wynosi on
maksymalnie 10 zł.
|
| |
Technologia
informacyjna dla LO. Podręcznik Grażyna Koba
Wydawnictwo: Migra Oprawa: miękka ISBN:
83-[zasłonięte]848-0-6 Stron: 304 Wymiary:
205x260
Podręcznik realizuje w pełni cele zawarte w
Podstawie programowej - uczy funkcjonowania w społeczeństwie
informacyjnym (e-banki, e-nauka, e-praca, metody komunikacji,
Internet) oraz pokazuje praktyczne metody wykorzystania środków i
narzędzi technologii informacyjnej.
Zawiera ponad 250 ćwiczeń
oraz 100 pytań i problemów - ciekawych i przemyślanych metodycznie.
Przejrzysty układ graficzny podręcznika pomaga łatwo odnaleźć dane
zagadnienie, a przystępny język - szybko je
przyswoić.
Podręcznik ma budowę modułową (rozdziały
rozdzielono celowo dodatkowymi, niebieskimi kartkami), składa się z
26 tematów. Każdy z nich jest poprzedzony przez - umieszczony na
oddzielnej kartce - czytelny, szczegółowy spis omawianych zagadnień,
stanowiący gotowy konspekt lekcji. Dzięki temu zarówno uczniowie,
jak i nauczyciele od razu dowiedzą się, co będzie omawiał dany
temat. Każdy moduł prezentuje kilka tematów - ich układ został
dobrze przemyślany pod kątem metodycznym. Zalecam realizowanie ich w
ramach danego modułu w podanej kolejności, natomiast kolejność
realizacji poszczególnych modułów można dostosować do własnego planu
pracy.
Książka podzielona na tematy, ułożone w przemyślany
sposób, stanowi nieocenione źródło wiedzy metodycznej dla
nauczycieli w realizacji zajęć z TI. Nauczyciele nie tylko dowiedzą
się, czego uczyć, ale również, jak to zrobić.
Wiele zagadnień
przedstawiam w postaci tabel czy schematów, ułatwiając rozumienie
różnych pojęć i metod. Dokonywane są w ten sposób prezentacje, np.
środków i narzędzi TI (temat 8), porównania, np. podłączeń do
Internetu (temat 11), zestawienia zalet i wad, np. sposobów
publikowania stron WWW w Internecie (temat 26), formatów plików
graficznych (temat 15), określenia różnic, np. między e-sklepem i
e-aukcją (temat 5).
Każdy temat zawiera wyróżnione specjalną
ikoną:
* Ćwiczenia - objaśniają i uzupełniają prezentowane
treści nauczania; uczniowie mogą od razu sprawdzić poznane
wiadomości w praktyce; * Metody (Aby..., należy...) - w których
opisany jest ogólny sposób postępowania; * Definicje - porządkują
wiadomości; nie należy zalecać uczenia się ich na pamięć, ale uczyć
ich rozumienia; zawsze można wrócić do strony, gdzie są
opisane. W zakończeniu każdego tematu znajdują się następujące
hasła: * Warto zapamiętać - ułatwia podsumowanie, powtórzenie,
zebranie w kilku punktach najważniejszych informacji; * Pytania,
problemy - umożliwiają utrwalenie wiedzy, ułatwiają ocenianie
uczniów; * Zadania - sprawdzają opanowanie zdobytej
wiedzy.
|
|