Techniki wywierania wpływu czyli jak skutecznie osiągać zamierzone cele Autor: Mike Clayton Wydawca: Edgard ISBN:[zasłonięte]978-83482-84-9 Rok wydania: 2011 Ilość stron: 200 Oprawa: miękka Format: 15 x 21
Wysyłka w ciągu 3-5 dni Seria: Samo Sedno EAN: 978[zasłonięte][zasłonięte]24828
Poradnik uczy praktycznej umiejętności wywierania wpływu na innych oraz sztuki skutecznej perswazji. W dzisiejszych czasach są one niezbędne, aby osiągać zamierzone cele i odnieść sukces zarówno w życiu prywatnym, jak i w biznesie. Wykorzystują je menedżerowie, dziennikarze, politycy, marketingowcy, nauczyciele, a także np. rodzice, którzy chcą przekonać dzieci do swoich racji.
Dzięki lekturze książki dowiesz się, jakie są mechanizmy komunikowania się, co świadomie i nieświadomie przekazujemy innym, a także w jaki sposób porozumiewać się skuteczniej. Nauczysz się kilku prostych tricków, które szybko zwiększą twoją siłę przekonywania. Będziesz potrafił wykorzystać mowę ciała i perswazyjne środki językowe, aby osiągnąć zamierzony cel w każdej sytuacji.
W poradniku znajdziesz liczne porady, przykładowe sytuacje i rozmowy, dzięki którym łatwo zastosujesz teorię w praktyce. Wykorzystując sprawdzone techniki, skutecznie wyrazisz swoje zdanie i zdobędziesz to, czego pragniesz. Przekonasz ludzi do swoich pomysłów i sprawisz, że pomogą ci je realizować!
Chcesz zmotywować zespół do działania, wynegocjować wyższą pensję, sprzedać swój produkt czy nakłonić dzieci do wykonania obowiązków domowych? Z tą książką możesz zdziałać wszystko!
Dlaczego poradnik trafia w samo sedno: - uczy najważniejszych technik wywierania wpływu oraz skutecznej perswazji - podpowiada, jak prowadzić negocjacje, aby zawsze osiągnąć kompromis, jak budować sieć kontaktów i jak nawiązywać pozytywne relacje - radzi, jak skutecznie komunikować się poprzez analizę tego, CO mówisz, JAK mówisz, i DO KOGO kierujesz swój przekaz - zrozumiale objaśnia, jak w praktyce przekonywać do własnych racji współpracowników i partnerów biznesowych oraz jak zjednywać sobie przyjaciół i wszystkich, na których ci zależy
O autorze:
Mike Clayton - konsultant i trener kadr zarządzających oraz wykładowca na Uniwersytecie w Manchesterze. Autor wielu książek o tematyce biznesowo-psychologicznej oraz specjalista w zakresie komunikacji i zarządzania. Współpracował z najbardziej wpływowymi przedsiębiorstwami (m.in. General Motors czy Vodafone). Swojej pasji - tematyce wywierania wpływu - poświęcił ostatnie 20 lat.
SPIS TREŚCI:
Część 1. Podstawy
1. Kieruj się zdrowym rozsądkiem - podstawy wywierania wpływu 2. Wygląd ma znaczenie - jak powinien wyglądać człowiek wpływowy? 3. Decyzje - w jaki sposób je podejmujemy? 4. Psychologia wywierania wpływu
Część 2. Twoje przesłanie
5. Znaczenie tego, co mówisz 6. Znaczenie tego, jak mówisz
Część 3. Strategie
7. Zasadnicze pytanie: "Co ja będę z tego miał?" 8. Sztuka prowadzenia negocjacji 9. Zasady harmonijnej współpracy 10. Sześć najlepszych technik wywierania wpływu
|