Techniki wywierania wpływu, czyli jak skutecznie osiągać zamierzone cele
Wykorzystaj sprawdzone techniki i sztukę perswazji. Zdobądź to czego pragniesz!
- Ilość stron:200
- ISBN:[zasłonięte]978-83482-84-9
- Tłumaczenie:Michał Konewka
- Autor:Mike Clayton
- Data wydania:wrzesień 2011
- Seria wydawnicza:Samo Sedno
Poradnik uczy praktycznej umiejętności
wywierania wpływu na innych oraz sztuki skutecznej
perswazji. W dzisiejszych czasach są one niezbędne, aby osiągać zamierzone cele i odnieść sukces zarówno w życiu prywatnym, jak i w biznesie. Wykorzystują je menedżerowie, dziennikarze, politycy, marketingowcy, nauczyciele, a także np. rodzice, którzy chcą przekonać dzieci do swoich racji.
Dzięki lekturze książki dowiesz się, jakie są
mechanizmy komunikowania się, co świadomie i nieświadomie przekazujemy innym, a także w jaki sposób porozumiewać się skuteczniej. Nauczysz się kilku
prostych tricków, które szybko zwiększą twoją
siłę przekonywania. Będziesz potrafił wykorzystać mowę ciała i
perswazyjne środki językowe, aby osiągnąć zamierzony cel w każdej sytuacji.
W poradniku znajdziesz
liczne porady, przykładowe sytuacje i rozmowy, dzięki którym łatwo zastosujesz teorię w praktyce. Wykorzystując
sprawdzone techniki, skutecznie wyrazisz swoje zdanie i zdobędziesz to, czego pragniesz. Przekonasz ludzi do swoich pomysłów i sprawisz, że pomogą ci je realizować!
Chcesz zmotywować zespół do działania, wynegocjować wyższą pensję, sprzedać swój produkt czy nakłonić dzieci do wykonania obowiązków domowych? Z tą książką możesz zdziałać wszystko!
Dlaczego poradnik trafia w samo sedno: - uczy najważniejszych technik wywierania wpływu oraz skutecznej perswazji
- podpowiada, jak prowadzić negocjacje, aby zawsze osiągnąć kompromis, jak budować sieć kontaktów i jak nawiązywać pozytywne relacje
- radzi, jak skutecznie komunikować się poprzez analizę tego, CO mówisz, JAK mówisz, i DO KOGO kierujesz swój przekaz
- zrozumiale objaśnia, jak w praktyce przekonywać do własnych racji współpracowników i partnerów biznesowych oraz jak zjednywać sobie przyjaciół i wszystkich, na których ci zależy
O autorze:
Mike Clayton – konsultant i trener kadr zarządzających oraz wykładowca na Uniwersytecie w Manchesterze. Autor wielu książek o tematyce biznesowo-psychologicznej oraz specjalista w zakresie komunikacji i zarządzania. Współpracował z najbardziej wpływowymi przedsiębiorstwami (m.in. General Motors czy Vodafone). Swojej pasji – tematyce wywierania wpływu – poświęcił ostatnie 20 lat.
Spis treści
Spis treści
Część 1. Podstawy
1. Kieruj się zdrowym rozsądkiem – podstawy wywierania wpływu
2. Wygląd ma znaczenie – jak powinien wyglądać człowiek wpływowy?
3. Decyzje – w jaki sposób je podejmujemy?
4. Psychologia wywierania wpływu
Część 2. Twoje przesłanie
5. Znaczenie tego, co mówisz
6. Znaczenie tego, jak mówisz
Część 3. Strategie
7. Zasadnicze pytanie: „Co ja będę z tego miał?”
8. Sztuka prowadzenia negocjacji
9. Zasady harmonijnej współpracy
10. Sześć najlepszych technik wywierania wpływu
Kontakt: 504 [zasłonięte] 959
e-mail: [zasłonięte]@hotmail.com