Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Techniki wpływu społecznego. Tom 12, Dariusz...

04-03-2012, 12:34
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: 37.20 zł      Aktualna cena: 37.20 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2097553258
Miejscowość Warszawa
Kupiono sztuk: 1    Licytowało: 1    Wyświetleń: 10   
Koniec: 04-03-2012 00:45:49
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Techniki wpływu społecznego. Tom 12
Dariusz Doliński

Techniki wpływu społecznego. Tom 12
Dodatkowe informacje

  • ISBN:[zasłonięte]978-8383-304-3
  • liczba stron: 336
  • Okładka: twarda
  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Scholar
  • Wymiary: 165 x 240 mm
  • Rok wydania: 2008
  • Opis

    Książka zawiera analizę najróżniejszych technik używanych przez ludzi po to, aby efektywnie wpływać na innych. Autor nie ogranicza się do ich opisu oraz przedstawienia badań eksperymentalnych, w których weryfikowano ich skuteczność. Rozważa też problem mechanizmów psychologicznych, które sprawiają, że ludzie stają się ulegli wobec kierowanych do nich próśb. Większość badań przedstawionych w tej książce realizowana była w naturalnym kontekście społecznym - na ulicach, w bibliotekach, w hipermarketach, w restauracjach czy na parkingach samochodowych. Spora ich część przeprowadzona została w Polsce - przez samego autora i liczne grono jego współpracowników. Książka adresowana jest głównie do psychologów, socjologów i specjalistów z zakresu innych nauk społecznych, a także do osób zajmujących się zawodowo marketingiem i reklamą.

    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa