Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Techniki wpływu społecznego Doliński

14-09-2014, 9:12
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 38 zł     
Użytkownik PIM_pl
numer aukcji: 4516637535
Miejscowość Tychy
Wyświetleń: 8   
Koniec: 14-09-2014 09:00:21

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2011
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Księgarnia PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24

tel.  501 [zasłonięte] 370

Księgarnia stacjonarna:
519 [zasłonięte] 288

504 [zasłonięte] 187

p[zasłonięte]@tlen.pl

 
 

Można łączyć zamówienie z zakupami dokonanymi na koncie: piotr26047 

Książki wysyłamy listem poleconym lub paczką w ciągu 1-3 dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na
konto.

Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę VAT.

W tytule przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji.


Odbiór osobisty:

Księgarnia PIM, Tychy

ul. Jana Pawła II 24

pon-pt 10-19; sob 10-16.

tel. 519 [zasłonięte] 288

Przy odbiorze osobistym proszę o kontakt z księgarnią w godzinach pracy księgarni.

 
 

Wpłata na konto

Pobranie:  w przypadku przesyłki pobraniowej prosimy o mailową dyspozycję do wysyłki za pobraniem. 

 
 

Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł.

Priorytet - dopłata 1,50 zł

 
 

Techniki wpływu społecznego 2008
wykłady z psychologii 12
Doliński Dariusz

wydawnictwo SCHOLAR
wydanie 2011 r.
ISBN:[zasłonięte]978-8383-304-3
Format: 17.0x24.0cm, 332 stron
Oprawa: miękka
Wydanie: 1

Opis książki Techniki wpływu społecznego 2008 :
Ksiażka zawiera analizę najróżniejszych technik używanych przez ludzi po to, aby efektywnie wpływać na innych. Dariusz Doliński nie ogranicza się do ich opisu oraz przedstawienia badań eksperymentalnych, w których weryfikowano skuteczność owych technik. Rozważa też problem mechanizmów psychologicznych, które sprawiają, że ludzie stają się ulegli wobec kierowanych do nich próśb.


Większość omawianych badań została zrealizowana w naturalnym kontekście społecznym: na ulicach, w bibliotekach, hipermarketach, restauracjach czy na parkingach samochodowych. Spora ich część przeprowadzona została w Polsce – przez samego Autora i liczne grono jego współpracowników.
Książka adresowana jest głównie do psychologów, socjologów i specjalistów z zakresu innych nauk społecznych, a także do osób zajmujących się zawodowo marketingiem i reklamą.

okładka