Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Techniki sprzedaży osobistej - Zatwarnicka-Madura

18-07-2015, 17:30
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 30 zł     
Użytkownik Piotr26047
numer aukcji: 5371837339
Miejscowość Tychy
Wyświetleń: 2   

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2009
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Nowa strona 3

Księgarnia PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24

tel. 501 [zasłonięte] 370

519 [zasłonięte] 288

504 [zasłonięte] 187

[zasłonięte]@tlen.pl

Książkę wysyłamy listem poleconym lub paczką w ciągu 1-3 dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na
konto.

Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę VAT.

W tytule przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji.


Odbiór osobisty:

Księgarnia PIM, Tychy

ul. Jana Pawła II 24

Wpłata na konto:

Alior Bank

21 2490 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0050000 [zasłonięte] 798709

Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł.


Techniki sprzedaży osobistej
Zatwarnicka-Madura Beata

wydawnictwo CeDeWu
wydanie 2009 r.
ISBN:[zasłonięte]978-8356-146-3
Format: 16.0x23.5cm, 216 stron
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2

Opis książki Techniki sprzedaży osobistej :
Sprzedaż osobista jest instrumentem systemu komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem oraz wspierania sprzedaży, związanym z bezpośrednimi kontaktami sprzedawcy z nabywcą.

Zakres sprzedaży osobistej w marketingu jest bardzo szeroki, dotyczy bowiem wszystkich form bezpośrednich, interpersonalnych kontaktów na wszystkich szczeblach dystrybucji. Zainteresowanie tą formą promocji stale rośnie, o czym świadczą ciągle powiększające się działy handlowe przedsiębiorstw. Firmy potrzebują bowiem pracowników, którzy pomogą im zwiększać dochody. Z tego powodu zawód sprzedawcy (handlowca, akwizytora, przedstawiciela czy reprezentanta handlowego) stał się jednym z najpopularniejszych i najbardziej poszukiwanych współcześnie zawodów i jak podają analitycy, tendencja ta będzie utrzymywać się w przyszłości.

W większości książek dotyczących marketingu w dalszym ciągu trudno znaleźć informacje dotyczące technik sprzedaży osobistej. Rynek księgarski dysponuje jednak różnorodnością publikacji dotyczących obsługi klienta i sprzedaży. Najczęściej jest to przetłumaczona na język polski zagraniczna literatura typu poradnikowego. Intencją tej książki jest połączenie dorobku różnych dziedzin, a tymsamym szerokie spojrzenie na wykorzystywanie w praktyce technik sprzedaży osobistej. Książka jest adresowana do szerokiego grona odbiorców: studentów na kierunkach marketingu, zarządzania, handlu, osób odpowiedzialnych za zarządzanie sprzedażą osobistą w przedsiębiorstwach, różnego typu sprzedawców oraz trenerów zajmujących się szkoleniami z zakresu technik sprzedaży i obsługi klienta...
okładka