Czy zastanawiałeś się, dlaczego jedni handlowcy odnoszą sukcesy, a inni nie? To nieprawda, że o umiejętnościach sprzedażowych decydują tylko predyspozycje i osobowość. Dzięki stosowaniu odpowiednich technik sprzedaży i uświadomieniu sobie, co jest ważne w efektywnej sprzedaży, możesz przekonać do siebie klientów i znacząco poprawić swoje wyniki sprzedażowe.
TECHNIKI SPRZEDAŻY to książka, która opowiada o trudnej sztuce sprzedawania. Sprzedawać może każdy, jednak tylko ci, którzy wiedzą, jak to robić, odnoszą sukcesy. Poradnik jest przeznaczony głównie dla kierowników działu sprzedaży, handlowców i przedstawicieli handlowych, jednak w nowoczesnej firmie nie tylko handlowcy muszą umieć sprzedawać (choć oni przede wszystkim). Również pozostali pracownicy powinni posiadać umiejętności z zakresu technik sprzedaży, aby firmie przybywało zadowolonych klientów. Ta książka pomaga w zdobyciu takich umiejętności.
Jeśli tylko masz chęć i ambicje, by wybrać i zastosować opisane w książce wskazówki, zacznij już teraz. Rady zawarte w tej książce pomogą Ci udoskonalić techniki sprzedaży, co sprawi, że Twoja krzywa wyników bez wątpienia pójdzie w górę.
Recenzja tygodnika Wprost (nr 1192): "Według "Technik sprzedaży" Lennarta Rosella, sprzedawcy to ludzie, którzy uświadamiają nam konieczność posiadania rzeczy, które dotychczas wydawały się nam zbędne. To także ludzie, którzy potrafią nam sprzedać coś, o czym wiemy, że jest nam zupełnie niepotrzebne. Jak to robią? Nie są czarnoksiężnikami ani nawet hipnotyzerami. Stosują metody, które są banalnie proste, ale jednak skuteczne. Przede wszystkim sprzedawca powinien przewidywać z wyprzedzeniem każdy krok klienta. Rosell w swojej książce uczy m.in., co motywuje człowieka do zakupów lub jak przewidywać i reagować na zarzuty klientów. A to już połowa drogi do sukcesu. Książka przydatna dla każdego: tego, kto chce sprzedać, i tego, kto nie chce dokonywać niepotrzebnych zakupów."