Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Techniki perswazyjne. Podstawy Michał Gajlewicz

28-02-2012, 14:05
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 40.80 zł     
Użytkownik arik_ksiegarnia
numer aukcji: 2029713227
Miejscowość SANOK
Wyświetleń: 9   
Koniec: 30-01-2012 09:48:27

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2009
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Arik, podręczniki akademickie

e-mail: [zasłonięte]@arik.pl
tel: 510 [zasłonięte] 753


» Strona "o mnie"
» Inne moje aukcje
» Dodaj do ulubionych





Stron: 256
Format: 16,5 x 23,5 cm
Rok wydania: 2009
Oprawa: miękka, klejona



Techniki perswazyjne. Podstawy

Michał Gajlewicz

Książka zawiera opis sposobów oddziaływania na ludzi, wpływania na posta­wy i zachowania. Omówione zostały tylko techniki perswazyjne, które są stosowane w bardziej klasyczny i zinstytucjonalizowany sposób, przede wszystkim w ramach promocji i reklamy, a także niektórych dziedzin pokrewnych. W większości publikacji na ten temat omawia się głównie językowe i erystyczne aspekty prze­konywania.

Praca wychodzi poza tak określoną problematykę, ukazuje także inne możliwości, wynikające np. ze sposobów umieszczania lub modyfikacji przekazów perswazyjnych albo wyboru innej drogi dotarcia do odbiorców.


Spis treści:

Wstęp

Rozdział 1. Perswazja

1. Pojęcie perswazji
2. Technika perswazyjna
3. Masowe komunikowanie
4. Podejście prakseologiczne
5. Skuteczność a efektywność

Rozdział 2. Reklama

1. Pojęcie i istota reklamy
2. Pojęcia pokrewne (propaganda, public relations, promocja, opinia publiczna)
   2.1. Propaganda
   2.2. Public relations
   2.3. Promocja
   2.4. Opinia publiczna

Rozdział 3. Techniki perswazyjne

1. Techniki perswazyjne jako narzędzie oddziaływania
   1.1. Pojęcie techniki perswazyjnej (źródłosłów, istota pojęcia)
   1.2. Próby klasyfikacji technik perswazyjnych (sposoby ujmowania zagadnienia,
kryteria klasyfikacji)
   1.3. Techniki perswazyjne a argumenty i oddziaływanie za pomocą środków
językowych
2. Rodzaje technik perswazyjnych
   2.1. Inne techniki

Rozdział 4. Wyniki analizy zawartości

Zakończenie

Bibliografia

Aneks 1. Klucz kodowy zastosowany do analizy