|
|
Księgarnia
PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24
tel. 501 [zasłonięte] 370
519 [zasłonięte] 288
504 [zasłonięte] 187
[zasłonięte]@tlen.pl
|
|
|
|
Książkę
wysyłam listem poleconym lub paczką w ciągu 1-3 dni roboczych
po otrzymaniu wpłaty na konto.
Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę
VAT.
W tytule
przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji.
Odbiór osobisty:
Księgarnia PIM, Tychy
ul. Jana Pawła II 24
|
|
|
|
Wpłata na konto:
Invest Bank o/Katowice
92 [zasłonięte]01[zasłonięte]00 3000 [zasłonięte] 034406
lub
mBank 23 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 555118
|
|
|
|
Bez względu na ilość zakupionych książek
koszt przesyłki doliczamy tylko raz i wynosi on
maksymalnie 10 zł.
|
| |
Techniki
perswazyjne Podstawy Gajlewicz Michał
wydawnictwo
DIFIN wydanie 2009 r. ISBN:[zasłonięte]978-8341-000-5 Oprawa:
Miękka
Opis książki Techniki perswazyjne : Książka zawiera
opis sposobów oddziaływania na ludzi, wpływania na postawy i
zachowania. Omówione zostały tylko techniki perswazyjne, które są
stosowane w bardziej klasyczny i zinstytucjonalizowany sposób,
przede wszystkim w ramach promocji i reklamy, a także niektórych
dziedzin pokrewnych. W większości publikacji na ten temat omawia się
głównie językowe i erystyczne aspekty przekonywania. Pracawychodzi
poza tak określoną problematykę, ukazuje także inne możliwości,
wynikające np. ze sposobów umieszczania lub modyfikacji przekazów
perswazyjnych albo wyboru innej drogi dotarcia do
odbiorców.
|
|