Techniki negocjacji
Jak odnieść sukces w negocjacjach
Lunden Bjorn, Rosell Lennart
Wydawnictwo: BL Info
ISBN:[zasłonięte]978-83537-79-9
Format: 15.5x23.0cm
Liczba stron: 148
Oprawa: Miękka
Wydanie: 5, 2014 r.
Negocjacje odgrywają decydującą rolę w naszej komunikacji z innymi ludźmi. Zarówno nasze życie zawodowe, jak i prywatne zależy w dużej mierze od tego, jak dobrze radzimy sobie w sytuacjach negocjacyjnych. Niezależnie od tego, na jakim stanowisku pracujesz, ile masz lat, jaki jest Twój status społeczny, musisz pogodzić się z tym, że jesteś negocjatorem. Dowiedz się, jak być w tym dobrym.
TECHNIKI NEGOCJACJI to książka, która pomoże Ci zrozumieć, co sprawia, że w negocjacjach odnosisz sukcesy lub ponosisz porażki. Podpowiemy Ci, jak stać się lepszym negocjatorem zarówno w pracy zawodowej, jak i w życiu prywatnym. Przede wszystkim jednak kierujemy tę książkę do osób, dla których umiejętność negocjowania jest jednym z kluczy do sukcesu w życiu zawodowym.
Znajdziesz tu mnóstwo cennych pomysłów, rad i wskazówek oraz praktyczne przykłady zastosowania taktyk negocjacyjnych w różnych sytuacjach. Pomogą Ci one zrozumieć, jak przekonywać, aby osiągnąć swój cel, a jednocześnie zapewnić sobie pomyślne kontakty z innymi ludźmi. W książce tej znajdziesz także porady w kwestii negocjacji za granicą, a także w zakresie prawnych aspektów zawierania umów handlowych.
Rozwiązywanie konfliktów
Praktyczny poradnik dla pracodawców i menedżerów
Bohm Fredric, Laurell Stefan
Wydawnictwo: BL Info
ISBN:[zasłonięte]978-83537-82-9
Format: 15.5x22.5cm
Liczba stron: 120
Oprawa: Miękka
Wydanie: 3, 2014 r.
ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW to poradnik przeznaczony przede wszystkim dla kadry kierowniczej. Zawarte w nim informacje pomogą Ci poruszać się w sferze skomplikowanych relacji między pracownikami. W książce wyjaśniamy, jakie są przyczyny i powiązania konfliktów w miejscu pracy oraz w jaki sposób konflikty eskalują i do czego mogą doprowadzić. Przedstawiamy konkretne środki zaradcze i kroki, które należy podjąć, aby skłonić zwaśnione strony do zakończenia sporu i podjęcia konstruktywnych działań. Dowiesz się także, jak zapobiegać konfliktom.