Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

TEATR KOŁO POLONISTYCZNE INSCENIZA. GIMNAZJUM i SP

17-06-2014, 19:50
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 50.05 zł     
Użytkownik www_ksiegarz_pl
numer aukcji: 4253319213
Miejscowość Tychy
Wyświetleń: 2   
Koniec: 17-06-2014 18:31:22

Dodatkowe informacje:
Rodzaj: materiały dla nauczyciela
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Klasa: 1, 2, 3
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

TEATR KOŁO POLONISTYCZNE INSCENIZA. GIMNAZJUM i SP


Teatr szkolny ma zaszczyt zaprosić...

Inscenizacje, montaże, spektakle jednoaktówki dla uczniów szkoły podstawowej i gimnazjum - Dariusz Marek Racinowski.

Wydawnictwo Korepetytor

Rok wydania 2010.Wydanie I
Stron 256
Oprawa miękka
ISBN 978[zasłonięte][zasłonięte]11173
Wymiary: 205x147x12mm

 

Koło polonistyczne i teatralne w szkole podstawowej i gimnazjum.

Zbiór konspektów

SBN: 83[zasłonięte]86356-9
Autor: Redakcja Elżbieta Szczepańska

format: A5
oprawa: miękka
ilość stron: 97
rok wydania: 1999

 

Są to szczegółowe scenariusze zajęć poszerzające wiedzę polonistyczną i ogólnokulturalną ucznia. Przedstawiono pomysłowe przykłady pracy z uczniem uzdolnionym, interesującym się zagadnieniami literackimi, językowymi, teatralnymi. Konspekty można wykorzystać również na lekcjach języka polskiego. Podane są także 2 warianty rocznego planu pracy koła.

Spis treści

Koło polonistyczne
• Plan pracy (I wersja)
• Plan pracy (II wersja)
Konspekty zajęć
I. Wokół książki
• Książka we frazeologii i cytatch
• W kręgu literatury młodzieżowej
• Śladami dziwnych słów o książce
II. Kultura i moc słowa
• „Śmierć Pułkownika” A. Mickiewicza jako słuchowisko radiowe
• Tajemnice dziewiętnastowiecznej mody na podstawie fragmentów „Pana Tadeusza”
• Różowe i szare impresje – bogacimy nasz język
• W deszczu i wokół deszczu
• Trzy kolory – zółty, czerwony, niebieski
• Motyw żywiołów w mitologii greckiej
III. Tajemnice języka
• Słowniczek gwary uczniowskiej
• Błędy w wypracowaniach własnych i kolegów, ich klasyfikacja oraz możliwość poprawiania (2 zajęcia)
• Stylizacja listu na przykładzie listu miłosnego
IV. Opis przeżyć w utworach literackich
• Odczucia moje i poety – podobne czy różne? K. Wierzyński „Na łące”
• Od miłości do nienawiści, czyli huśtawka uczuć
• „Ja, żołnierz, poeta, czasu kurz…” – wywiad z Krzysztofem Kamilem Baczyńskim
• „Muzo Natchniuzo” – czyli skąd poeci czerpali natchnienie i czym była dla nich twórczość?
• „Oto potęga muzyki wspaniała!” – muzyka jako jeden z najstarszych motywów w literaturze i malarstwie
• „Wiedz: to ja. Twój księżyc. Serce nocy
V. Sztuka pisania
• Jak powstaje legenda
• Czy możemy być eseistami?
• Dar słowa i radość tworzenia
Koło teatralne
• Wstęp
• Plan pracy
Konspekty zajęć
• Poznajmy się!
• Potrafimy więcej niż nam się wydaje
• Integracja form ekspresji
• Biel, czerń i światło, czyli „Dziady” inaczej
• Epidiaskop – z pracowni geograficznej do szkolnego teatru

 



REGULAMIN SKLEPU NA STRONIE O MNIE

kupujesz wypełnij - formularz płacę

niezależnie od formy płatności

 

DANE DO PRZELEWU:
P.P.H.U Najbar Mirosław
ul.Batorego 24
43-100 Tychy
ING BANK ŚLĄSKI
92 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]3990023 [zasłonięte] 247368