Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

TEATR ALTERNATYWNY ULICZNY STUDENCKI TEATR TWARZY

19-01-2012, 15:18
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 45 zł     
Użytkownik zima1942
numer aukcji: 1999916927
Miejscowość giżycko
Wyświetleń: 7   
Koniec: 14-01-2012 16:12:41
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha



Joanna Ostrowska, Juliusz Tyszka

Szkice o teatrze alternatywnym



Ilość stron: 267

Format: 170 x 210 mm


SPIS TREŚCI:

Wstęp

Juliusz Tyszka, Polski teatr alternatywny w okresie przełomu
Juliusz Tyszka, Teatr studencki - teatr alternatywny
Juliusz Tyszka, Polski teatr studencki a młodzieżowa kontestacja i kontrkultura. Oczywistości, ograniczenia i pomyłki
Joanna Ostrowska, Teatr alternatywny - próba definicji zjawiska z perspektywy zdesperowanego kulturoznawcy
Juliusz Tyszka, Konfrontacje Młodego Teatru w Lublinie 1[zasłonięte]976-19 Wspomnienia i pospieszne refleksje uczestnika-historyka
Joanna Ostrowska, Alternatywa - teatr twarzy
Joanna Ostrowska, Zespołowość - niedoceniana tradycja czy balast dla teatru?
Joanna Ostrowska, "Co stało się z twoją rewolucją?"
Juliusz Tyszka, Polski teatr alternatywny początku XXI wieku - niealternatywna nieuchronność przemian?
Juliusz Tyszka, "Kulturotwórczość"
Joanna Ostrowska, Teatr uliczny - teatr alternatywny?
Juliusz Tyszka, Polski teatr alternatywny początku XXI wieku wobec kryzysu kultury
Juliusz Tyszka, Teatr alternatywny - nie tylko dla młodzieży
Joanna Ostrowska, Współczesność niejednoznaczna albo ruchy Browna: od alternatywności do zawodowstwa albo ku "alternatywnemu zawodowstwu". Kilka niezobowiązujących uwag o Teatrze Provisorium

Bibliografia

Indeks nazwisk

Indeks zespołów teatralnych i spektakli




Zbiór kilkunastu szkiców poświęconych nowym aspektom bogatego w sensie artystycznym i społecznym zjawiska, jakim stał się teatr alternatywny w drugiej połowie XX i na początku XXI wieku. Ich treścią są próby zdefiniowania, opisu i analizy (teatrologicznej, kulturoznawczej i socjologicznej) tego fenomenu, który urósł do rangi osobnego, znaczącego ruchu, zwłaszcza na gruncie polskim.