Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Teaching Chinese, Japanese, and Korean Heritage La

23-02-2014, 23:51
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 224.03 zł     
Użytkownik marek77_2007
numer aukcji: 3916562860
Miejscowość Londyn
Wyświetleń: 4   
Koniec: 23-02-2014 23:35:06

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

-architecture & design

-art

-arts & crafts

-biography & memories

-business , finance & law

-children & youth

-combat sports & self-defence 

-computing & internet

-crime , thrillers & mystery

-earth & space

-fiction

-fashion & style

-food & drink

-games 

-graphic novels

-health & beauty

-history &

archeology

-horror

-home & garden

-learning foreign languages

-lego

-medicine & psychology

-mind, body & spirit

-music

-personal development

-photography

-science

-science fiction , fantasy

-society, politics & philosophy

-sport

-tattoos & body

- technology

-transport

-travel &holiday guides-

-tv,cinema,theatre & drama

-veterinary

-other books

 

CALENDARS & OTHERS

MOLESKINE

kontakt

Telefon: 606[zasłonięte]623

+440[zasłonięte][zasłonięte]84304
lub

[zasłonięte]@hotmail.com

 

regulamin aukcji na stronie

„o mnie”

 

rachunek bankowy (ING)

691[zasłonięte]108310[zasłonięte]02317[zasłonięte]805

MOJE KOMENTARZE

INNE MOJE AUKCJE

DODAJ MNIE DO ULUBIONYCH

STRONA "O MNIE"

.

.

KOSZTY DOSTAWY

e-przesyłka

4,90zł

Przesyłka biznesowa (przedpłata) - 8zł

Przesyłka biznesowa (pobranie) - 12 zł

Kurier (przedpłata)-12,90zł 

Kurier (pobranie)-16,90zł

 

 

przesyłka biznesowa-

dostarczana w ciągu 1-2dni roboczych przez kuriera Poczty Polskiej lub listonosza

Koszt dostawy jest zawsze stały,bez względu na ilość książek w przesyłce.

 

Na życzenie wystawiamy fakturę Vat

 

 

 

Teaching Chinese, Japanese, and Korean Heritage Language Students: Curriculum Needs, Materials, and Assessment (ESL & Applied Li


Teaching Chinese, Japanese, and Korean Heritage Language Students: Curriculum Needs, Materials, and Assessment (ESL & Applied Li


    Autor: Kimi Kondo-Brown (Editor), James Dean Brown (Editor)
    Wydawnictwo: Routledge
    Data wydania: 11 Oct 2007
    Ilość stron: 368
    Wymiary książki: 2 x 15.8 x 22.4 cm
    Rodzaj okładki: Paperback
    ISBN-13: 978-[zasłonięte][zasłonięte]58587
978-[zasłonięte][zasłonięte]58587B
This book contributes to building the research knowledge that language teaching professionals need in developing curriculum for the large population of East Asian heritage students (including Chinese, Japanese, and Korean) in countries like the United States, Canada, and Australia, where speakers of East Asian languages are among the fastest growing populations. Heritage learners are defined as those who initially acquired certain levels of linguistic and cultural competence in a non-dominant language mainly through interaction with foreign-born parents and other family members at home.
 
Heritage language instruction is currently a “hot topic” and is becoming a sub-discipline within the fields of foreign language education and applied linguistics. Special instruction for heritage language learners is on the rise, particularly in the U.S. and Canada. Providing theoretical and practical information about heritage-language instruction in terms of curriculum design, learner needs, materials development, and assessment procedures, the goal of this book is not only to promote research about heritage students in East Asian languages but also to improve the teaching of these students in various educational settings and all over the world, especially in English speaking countries. The volume is organized in four sections:
*Overview—addressing the timeliness, necessity, and applications of the work and issues and future agendas for teaching Chinese, Japanese, and Korean heritage students;
*Language Needs Analysis;
*Attitude, Motivation, Identity, and Instructional Preference; and
*Curriculum Design, Materials Development, and Assessment Procedures
 
Teaching Chinese, Japanese, and Korean Heritage Language Students is intended as a primary text or reference for researchers, educators, and students in the areas of curriculum, pedagogy, and assessment studies related to teaching bilingual and heritage students in general and East Asian heritage students in particular.
 

 

 

WSZYSTKIE SPRZEDAWANE PRZEDMIOTY SĄ NOWE,WYDANE W JĘZYKU ANGIELSKIM KAŻDORAZOWO WYSYŁANE PRZESYŁKĄ UBEZPIECZONĄ.

 

WYSYŁKA Z POLSKI MA MIEJSCE NAJCZĘCIEJ W CIĄGU 5-7 DNI ROBOCZYCH