Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

TEACHING CHILDREN WITH AUTISM TO MIND-READ Howlin

26-09-2014, 2:38
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 246.75 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4551967561
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 3   
Koniec: 26-09-2014, 2:38

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania

info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978[zasłonięte][zasłonięte]39190, 978[zasłonięte][zasłonięte]39943, 978[zasłonięte][zasłonięte]91630, 978[zasłonięte][zasłonięte]19762, 978[zasłonięte][zasłonięte]87530, 978-[zasłonięte][zasłonięte]39190, 978-[zasłonięte][zasłonięte]39943, 978-[zasłonięte][zasłonięte]91630, 978-[zasłonięte][zasłonięte]19762, 978-[zasłonięte][zasłonięte]87530
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

Teaching Children with Autism to Mind-read

PRODUCT DETAILS:
Author: Patricia Howlin, Simon Baron-Cohen, Julie A. Hadwin
Language: English
Publisher: Wiley-Blackwell
Publication Date: 18 Nov 1998
Dimensions: 18.8 x 1.8 x 24.7 cm
Format: Paperback
Pages: 302
Condition: NEW
Product_ID: A471[zasłonięte]237

The difficulties experienced by children with autism and related conditions in inferring the thoughts, beliefs, desires and intentions of others are well documented in numerous studies. It now seems that these deficits underlie many of the social and communication problems that are characteristic of autism. Teaching Children with Autism to Mind-Read explores the relationship of ''theory of mind'' deficits to other areas of children's functioning and describes existing experimental work that has attempted to enhance the skills associated with understanding others' minds. Drawing on their own intervention programme, and providing detailed information about the teaching materials and strategies they use, the authors provide practical guidelines for helping children with autism spectrum conditions to improve their understanding of beliefs, emotions and pretence.The authors tackle specific problematic issues including: how to interpret facial expressions how to recognise feelings of anger, sadness, fear and happiness how feelings are affected by what happens and what is expected to happen how to see things from another person's perspective how to understand another person's knowledge and beliefs This easy-to-follow graded teaching guide is of particular relevance to special needs teachers, educational and clinical psychologists, speech and language therapists, and carers of children with autism spectrum conditions.

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.


MY BOOK FULL OF FEELINGS Amy Jaffe, Luci Gardner

SOCIALLY SPEAKING Alison Schroeder

MY SOCIAL STORIES BOOK Carol Gray

COMIC STRIP CONVERSATIONS Carol Gray

AUTISM AND ASPERGER SYNDROME Simon Baron-Cohen

MINDBLINDNESS Simon Baron-cohen