Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

TEACHING AS A DESIGN SCIENCE Diana Laurillard

23-06-2014, 7:36
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 205.80 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4270310758
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 5   
Koniec: 23-06-2014 07:10:44

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>73999, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>43339, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>46296, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>58038, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>24887, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>73999, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>43339, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>46296, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>58038, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>24887

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Teaching as a Design Science: Building Pedagogical Patterns for Learning and Technology

TEACHING AS A DESIGN SCIENCE Diana Laurillard

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Diana Laurillard
Language: English
Publisher: Routledge
Publication Date: 14 Feb 2012
Dimensions: 22.6 x 15.2 x 2 cm
Format: Paperback
Pages: 272
Condition: NEW
Product_ID: A415DAC87X

 

 

Teaching is changing. It is no longer simply about passing on knowledge to the next generation. Teachers in the twenty-first century, in all educational sectors, have to cope with an ever-changing cultural and technological environment. Teaching is now a design science. Like other design professionals -- architects, engineers, programmers -- teachers have to work out creative and evidence-based ways of improving what they do. Yet teaching is not treated as a design profession. Every day, teachers design and test new ways of teaching, using learning technology to help their students. Sadly, their discoveries often remain local. By representing and communicating their best ideas as structured pedagogical patterns, teachers could develop this vital professional knowledge collectively. Teacher professional development has not embedded in the teacher's everyday role the idea that they could discover something worth communicating to other teachers, or build on each others' ideas. Could the culture change?From this unique perspective on the nature of teaching, Diana Laurillard argues that a twenty-first century education system needs teachers who work collaboratively to design effective and innovative teaching.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 THE DIGITAL SCHOLAR Martin Weller

 CONTEMPORARY THEORIES OF LEARNING Knud Illeris

 RETHINKING PEDAGOGY FOR A DIGITAL AGE Beetham

 RETHINKING UNIVERSITY TEACHING Diana Laurillard

 RETHINKING LEARNING FOR A DIGITAL AGE Sharpe

 E-TIVITIES: THE KEY TO ACTIVE ONLINE LEARNING