|
TDI BEZ TAJEMNIC (część I). Poradnik Serwisowy.
|
|
Spis treści 2/2009 (około 50 stron) 1. Wstęp 2. Silniki o zapłonie samoczynnym ze sterowaniem elektronicznym EDC (Electronic Diesel Control) 2.1. Diagnostyka silników wysokoprężnych 2.2. Zawór odcinający dopływ paliwa (ELAB) 2.3. Świece żarowe 2.4. Zasilanie powietrzem 2.5. Zasilanie paliwem 2.5.1. Dawka rozruchowa 2.5.2. Statyczne ustawienie początku tłoczenia 2.5.3. Dynamiczny pomiar początku tłoczenia 2.5.4. Pomiary ciśnień w układach wtryskowych silników wysokoprężnych 2.5.5. Kontrola wtryskiwaczy 2.6. Elementy systemu EDC 2.6.1. Czujnik indukcyjny jako czujnik obrotów silnika 2.6.2. Czujnik położenia wałka rozrządu (czujniki fazy) 2.6.3. Czujnik położenia pedału przyspieszenia 2.6.4. Masowy przepływomierz powietrza 2.6.5. Czujnik położenia iglicy wtryskiwacza (NBF) 2.6.6. Czujnik ciśnienia powietrza w kolektorze dolotowym 2.6.7. Czujnik położenia nastawnika dawki (HDK) 2.6.8. Zawór regulacji kąta początku wtrysku 2.6.9. Układ recyrkulacji spalin 2.6.10. Czujnik na pedale hamulca 2.6.11. Włącznik na pedale sprzęgła 2.7. Literatura 2.8. Przykłady serwisowe z diagnostyki systemu sterowania SDC 15 M z pompą VP 44 2.9. Schemat instalacji elektrycznej silnika 1.9 TDI AGR 2.10. Budowa pompy wtryskowej VP 44 2.11. Budowa pompy wtryskowej VE 2.12. Rozruszniki i alternatory 2.13. Karta serwisowa silnika 1.9 TDI AGR 2.14. Karta serwisowa silnika 1.9 TDI AHU/AFN 2.15. Karta serwisowa silnika 2.5 TDI AFB 2.16. Wybrane części zamienne do silnika AFB 2.17. Dodatek – rysunki pomp wtryskowych: VE 4/8F, VE 4/9F, VE 5/8F
|
|
|
|