2. ELEKTRONICZNY SYSTEM STEROWANIA SILNIKÓW O ZAPŁONIE SAMOCZYNNYM (EDC)
3. UKŁADY Z POMPOWTRYSKIWACZAMI
4. DIAGNOSTYKA SILNIKÓW WYSOKOPRĘŻNYCH Z SYSTEMAMI PDE/PLD ORAZ PPD
4.1. Świece żarowe
4.2. Zasilanie powietrzem
4.3. Zasilanie paliwem
4.3.1. Dawka rozruchowa i dawka wtrysku
4.3.2. Pomiary ciśnień w układach wtryskowych
5. POMPOWTRYSKIWACZE
5.1. Zasada działania pompowtryskiwacza elektromagnetycznego
5.2. Demontaż i montaż pompowtryskiwaczy
5.1.1. Demontaż pompowtryskiwaczy
5.1.2. Montaż pompowtryskiwaczy
5.1.3. Regulacja pompowtryskiwaczy
6. CIŚNIENIE I FAZY WTRYSKU
7. REGULACJA POCZĄTKU TŁOCZENIA
8. WAŁKI WYRÓWNOWAŻAJĄCE
9. FILTR DPF
9.1 Filtr cząstek stałych
9.1.1. Budowa filtra cząstek stałych
9.1.2. Określanie poziomu nasycenia
9.1.3. Procesy regeneracji
9.1.4. Problemy serwisowe z regeneracją
9.1.5. Płyn addytywny
9.2. Komponenty mające wpływ na proces regeneracji filtra DPF
9.2.1. Czujniki temperatury spalin
9.2.2. Szerokopasmowa sonda lambda
9.2.3. Czujnik różnicowy ciśnienia spalin
9.2.4. Masowy przepływomierz powietrza
10. KOŁA ROZRZĄDU WAŁU KORBOWEGO
11. WYBRANE INNE ELEMENTY SYSTEMU EDC
11.1. Czujnik Halla - jako czujnik obrotów wału korbowego
11.2. Czujnik temperatury paliwa
11.3. Czujnik ciśnienia doładowania
11.4. Czujnik ciśnienia atmosferycznego
11.5. Włącznik przy pedale sprzęgła
11.6. Przełącznik na pedale hamulca
12. UKŁAD RECYRKULACJI SPALIN
13. PRZYKŁADOWE FUNKCJE DIAGNOSTYCZNE
13.1. Test silnika na recyrkulację spalin
13.2. Test silnika na regulację ciśnienia doładowania
14. UKŁADY UIS/PDE – PODSUMOWANIE
15. DODATEK
15.1. Rysunki budowy różnych pompowtryskiwaczy
15.2. Karta serwisowa silnika 1,9 TDI typ AJM pojazdu VW PASSAT [8]
15.3. Wybrane pojazdy z silnikami TDI
16. LITERATURA