TC IMPACT TWIN
Impact Twin jest najnowszym interfejsem audio wnoszącym przełomową technologię, by dowieść, że muzyka, którą nagrywasz brzmi tak samo dobrze w Twoim komputerze jak i na zewnątrz...
Impact Twin posiada dwa preampy mikrofonowe wykorzystujące technologię Impact III™, która złożona jest z trzech segmentów: preampu, konwertera 24/192 HD i bloku plug-in ów, umożliwiających „szlifowanie” nagrywanych ścieżek.
Wszystko zamknięte jest w bardzo zgrabnej, wytrzymałej i nowoczesnej, pokrytej gumą obudowie, którą możesz zabrać ze sobą wszędzie.
Dzięki Preampom Impact III możesz nagrywać dźwięki do swojego programu DAW w zawodowej jakości za pomocą każdego rodzaju mikrofonów; wysokiej jakości wintydżowych mikrofonów lampowych, niskobudżetowych kondensatorowych lub nawet zwykłych dynamicznych mikrofonów scenicznych. Impact Twin umożliwia nagrywanie każdego rodzaju sygnału: liniowego, mikrofonowego, z napięciem phantom lub bez.
Nieważne jak dobrych preampów używasz, jeśli Twoja nagrywana ścieżka nie może być skonwertowana w wysokiej jakości, to w zasadzie Twój super preamp zda się w tym wypadku na nic. Impact Twin umożliwia konwertowanie od 44,1 kHz aż do High Definition 192kHz, by zapisać sygnał w jak najlepszej jakości.
Od lat firma TC Electronic wprowadza innowacyjne rozwiązania w kreacji brzmienia. Impact Twin na swoim pokładzie zawiera niezbędne narzędzia do optymalizacji Twoich nagrań - [Channel Tools]: EQ, Kompresor i De-esser, które w prosty sposób okiełznają i wzmocnią sygnał - bez względu co nagrywasz.
Wejścia i wyjścia cyfrowe
- Konektor (S/PDIF) - RCA Phono, 75 Ohm
- Formanty (S/PDIF i TONSILK) - S/PDIF (24 bity), IEC 958, Pro-status bits
- Konektor (ADAT lub TONSILK) -Optyczne Pipe
- Format (ADAT) – 8 kanałów 48kHz, 4 kanały SMUX 96kHz
- Cyfrowy Silnik IO – TCAT DICE II, obsługuje wszystkie formaty IO
Zegar i Jitter
- Wewnętrzne częstotliwości próbkowania- 44,1, 48, 88,2, 96, 176, 192 kHz
- Obsługa zewnętrznych częstotliwości próbkowania: 43 - 193 kHz, redukcja jittera dla wszystkich częstotliwości
- echnologia redukcji jittera: JET w układzie DICEII
- Filtr redukujący jitter: <-3 dB @ 10 Hz, <-100 dB @ 600 Hz
- Jitter interfejsu DIO: <1 ns w szczycie, pasmo 700 Hz - 100 kHz
- Jitter konwersji A/D i D/A: <42 ps RMS, pasmo 100 Hz - 40 kHz
- Przesunięcie fazowe na wyjściu cyfrowym [tryb stand alone i w sieci]: <0,5% okresu próbkowania
- Tolerancja poślizgu próbek na wejściu [wszystkie wejścia cyfrowe]: +/-50% okresu próbkowania
- Opóźnienie przetwarzania dla wejść i wyjść cyfrowych przy częstotliwościach próbkowania 96/48 kHz: 0,15/0,3 ms
- Pasmo przenoszenia dla wejść i wyjść cyfrowych: DC [0Hz] do 23 kHz +/-0,01 dB@ 48 kHz
Wejścia Liniowe, Kanały 1, 2, 3, 4:
- Złącza: jack 1/4 cala [symetryczne]
- Impedancja [symetryczna / niesymetryczna]: 20 kOhm / 25 kOhm
- Maksymalny poziom wejściowy dla 0 dBFS: +13 dBu
- THD +N: <-100 dB [0.001%] @ 1 kHz, -1 dBFS
- Dynamika: <-108 dB w paśmie 20 Hz- 20 kHz
- Pasmo przenoszenia: 20 Hz- 20 kHz, +0 / -0,5 dB
- Przesłuch: <-100 dB w paśmie 20 Hz- 20 kHz
Przetwarzanie A/D
- Parametry konwersji: 24-bit, 128-krotne nadpróbkowanie
- Opóźnienia konwersji: 0,68 ms / 0,63 ms @ 44,1 / 48 kHz
Wejścia Mikrofonowe, Kanały 1, 2:
- Złącza: Neutrik Combo [jack 1/4 cala / XLR]
- Czułość: -10/+10 dBu<> -52/ -32 dBu
- Maks. wzmocnienie: 62 dB
- Impedancja, Pad wł/wył: 2000/1300 ohm
- THD+N, przy minimalnym wzmocnieniu: <-100 dB [0,001%] @ 1 kHz, -1 dBFS
- Dynamika przy minimalnym wzmocnieniu: >109 dB9(A), >106 dB, 20 Hz – 20 kHz
- NF @Rg=150 ohm, przy max. Wzmocnieniu< 4 dB
- EIN @Rg=150 ohm, przy max. Wzmocnieniu< -127 dBu
Wejścia Instrumentalne 1, 2.
- Złącza: Neutrik Combo(1/4” Jack)
- Czułość: -25 dBu<> +17 dBu
- Maksymalne wzmocnienie: 42 dB
- Impedencja: Mohm
- THD+N, minimalne wzmocnienie: < -100 dB (0.001%) @ 1 kHz, -1 dBFS
- SNR, minimalne wzmocnienie: >107 dB(A), >104 dB, 20 Hz to 20 kHz
- Przesłuch: < -100 dB, 20 Hz to 20 kHz
Wyjścia Monitor / Line, Kanały 1, 2, 3, 4:
- Złącza: jack 1/4 cala
- Impedancja: 100 Ohm
- Zakres poziomów wyjściowych, kanały 1, 2: -40 dBu - +12 dBu [analogowa - regulacja poziomu]
- Stały poziom wyjściowy, kanały 3, 4: +12 dBu
- THD: <-94 dB [0.002%] @ 1 kHz, -1 dBFS
- Dynamika: <-108 dB w paśmie 20 Hz – 20 kHz
- Pasmo przenoszenia: 20 Hz – 20 kHz, +0 / -0,1 dB
- Przesłuch: <-100 dB w paśmie 20 Hz – 20 kHz
Przetwarzanie D/A:
- Parametry konwersji: 24-bit, 128-krotne nadpróbkowanie
- Opóźnienia konwersji: 0,70 ms / 0,65 ms @ 44,1 / 48 kHz
Wyjścia Słuchawkowe, Kanały 1, 2:
- Złącza: 2 x jack 1/4 cala [Stereo]
- Impedancja: 80 Ohm
- Zakres poziomów wyjściowych: -80 dBu - +16 dBu @ 300 Ohm [analogowa - regulacja poziomu]
- THD: <-94 dB [0.002%] @ 1 kHz, -1 dBFS
- Dynamika: <-100 dB w paśmie 20 Hz- 20 kHz
- Pasmo przenoszenia: 20 Hz- 20 kHz, +0 / -0,1 dB
- Przesłuch: <-100 dB w paśmie 20 Hz- 20 kHz
- Moc dla obciążenia 40 Ohm: 200 mW
- Moc dla obciążenia 600 Ohm: 93 mW
EMC:
- Zgodność: EN 55103-1 i EN 55103-2 FCC part 15, Class B, CISPR 22, Class B,CISPR 22 Class B
Otoczenie:
- Temperatura otoczenia podczas pracy: 0° C do 50° C
- Temperatura przechowywania: -30° C do 70° C
- Wilgotność: maks. 90% bez kondensacji
Sterowanie:
- MIDI: In/Out/Thru: DIN 5 Pin
- FireWire: IEEE1394a, IEC61883
Ogólne:
- Wymiary: 235,5 x 63 x 241.2 mm
- Ciężar: 1,5 kg
- Wykończenie: akrylowy panel czołowy, posrebrzana płyta tylna, obudowa wykonana z metalu pokryta czarną, miękką w dotyku gumą
- Wskaźniki PPM: 3 x LED na kanał
- Zasilacz [w zestawie]: 12 VDC dla 90 – 240 VAC, 50 – 60 Hz, wybór automatyczny
- Zasilanie przez FireWire: 8 – 30 VDC
- Pobór mocy: <14 W
- Gwarancja: 1 rok