Nowy efekt podłogowy umożliwia zarówno uzyskanie klasycznego brzmienia będącego emulacją jego pierwotnej postaci ze wszystkimi smaczkami fazowymi charakterystycznymi dla sztuczek z taśmami [Through-Zero-Flanger] poprzez bardziej współczesne symulacje efektu aż do ekstremalnie rozstrojonego dźwięku. Możemy również dokonywać wyboru pomiędzy efektem flanger z negatywnym feedbackiem [faza opóźnionego sygnału jest odwracana] jak i pozytywnym [faza opóźnionego sygnału nie jest zmieniana], podczas gdy inne opcje pozwalają nam przejść od klasycznych lampowych brzmień flangera po nieco subtelniejsze taśmowe. Kompletną kontrolę umożliwiają nam pokrętła na przednim panelu: Speed, określający czas opóźnienia efektu flanger i Depth wpływający na głębokości i intensywności efektu. Kluczowym kontrolerem jest potencjometr Delay Time, dzięki któremu możemy uzyskać brzmienie przelatującego odrzutowca [obfitujące w wysokie częstotliwości] lub dźwięki bardziej subtelne ‘lampowe’. Wreszcie pokrętło Feedback, odpowiadające za wielkość sprzężenia zwrotnego.
Nie mogło również zabraknąć
zadziwiającej funkcji ‘TonePrint’ zapewniającej
użytkownikom dostęp do brzmień, będących znakiem rozpoznawczym
największych współczesnych gitarzystów. Tworząc własne presety
- John Petrucci, Ron 'BumbleFoot' Thal, Orianthi, Steffen
Schackinger, Joe Perry czy Doug Aldrich mieli dostęp do
wszystkich parametrów oferowanych przez poszczególne efekty, a nie
tylko tych które możemy regulować z panelu.
- 'TonePrint' - gotowe ustawienia przygotowane przez znanych muzyków,
- Dwa rodzaje efektów typu flanger, od rytmów klasycznego rocka po startującego Boeinga 747,
- Stereofoniczne wejście i wyjście,
- TRUE BYPASS,
- Analogowy DRY-THROUGH, <