Sklep Muzyczny PASJA 02-587 Warszawa, ul. Wiktorska 7/11 tel./fax +48 22[zasłonięte]880-00 Numer konta: 08 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 490392 Możliwość zakupu na raty
Nova Reverb to przepustka do brzmienia najwyższej jakości za cenę tak niską jak nigdy dotąd. Nova Reverb oferuje 5 typów stereofonicznego pogłosu – Room, Spring (pogłos sprężynowy), Hall, Plate i efekty specjalne – począwszy od miękkiego klasycznego pogłosu sprężynowego a skończywszy na superczystym i realistycznym pogłosie TC Classic Hall. Nie ma lepszego reverbu, kropka. Nikt nie wie więcej o pogłosie niż TC Electronic i Nova Reverb jest tego najlepszym przykładem. Poprzeczka dla kompaktowych pogłosów gitarowych jeszcze nigdy nie była ustawiona tak wysoko. NR-1 to stereofoniczny efekt Reverb pracujący w dwóch trybach: manualnym, gdzie parametry określone są przez bieżące ustawienie pokręteł oraz Preset, gdzie zapisane wcześniej ustawienie można szybko przywołać jednym przyciskiem. Nova Reverb wyposażona jest w unikalną funkcję nazwaną DynaMix™. Jest to dynamiczny efekt, który powoduje wyłączenie pogłosu gdy grasz i błyskawiczne włączenie po wybrzmieniu dźwięku, co powoduje, że brzmienie nie jest „umoczone” w pogłosie, a efekt działa, gdy w brzmieniu pojawia się pauza. Jest to szczególnie użyteczne przy dużych pogłosach typu Hall i sprawia, że brzmienie jest bardzo przestrzenne i ani trochę „zamazane”. DynaMix™ może też działać w odwróceniu – reverb działa podczas gry i wyłącza się z ustaniem dźwięku, co tworzy unikalny efekt specjalny. Główne cechy Nova Reverb: 5 studyjnych stereofonicznych efektów reverb Dwa tryby pracy: Manual i Preset DynaMix™ - dynamiczne sterowanie efektem TC to synonim najlepszych pogłosów. Tak jest od lat i firma TC chce, aby każdy reverb opuszczający naszą fabrykę był po prostu doskonały. Pozycja lidera zobowiązuje i możesz być pewien, że Nova Reverb to najprawdziwszy pogłos TC, który został dodatkowo „dostrojony” na potrzeby gitarzystów. Oto przegląd algorytmów: Pogłosy typu “Room” Small Room Bardzo neutralny i podkreślający szczegóły dźwięku gitary. Podczas gdy inne reverby mają za zadanie podkreślić brzmienie w aplikacjach live, ten skupia się na detalach. Medium Room Jeśli szukasz krótkiego pogłosu z dużą ilością wczesnych odbić, Medium Reverb będzie właściwym wyborem. Algorytm ten emuluje małą ilość naturalnego pogłosu, który występuje np. w studiu nagrań. Idealny do uzyskania zwięzłego, jasnego i bliskiego brzmienia. Large Room Pogłos występujący w umeblowanych dużych pomieszczeniach, gdzie odbicia są pochłaniane przez miękkie materiały i podtrzymywane przez okna i ściany. Dźwięk jest dość „suchy” i bliski. Tiled Room Często poszukiwany pogłos „łazienkowy”, lecz bez irytujące „dzwonienia”. Tiled Room to pogłos symulujący małe i średnie pomieszczenia z dużą ilością odbić. Używany do podkreślenia i lekkiego koloryzowania dźwięku, lecz nie wpływający na jego czytelność. Pogłosy typu „Spring” Classic Spring Klasyczny „oldskulowy” pogłos sprężynowy wzięty z procesora G-Sharp – zrobienie dobrego pogłosu sprężynowego nie jest łatwe, ale nam się udało! Niezastąpiony w uzyskiwaniu klasycznego brzmienia sprzed kilkudziesięciu lat. Vintage Spring Algorytm ten to emulacja dużych pogłosów sprężynowych instalowanych w dawnych wzmacniaczach gitarowych. Plain Spring Często zależy Ci na pogłosie sprężynowym, ale bez zbytniego koloryzowania dźwięku. Plain Spring to neutralna reprezentacja mechanicznego pogłosu sprężynowego, która pozwala na uzyskanie klasycznego brzmienia bez zbędnych „dodatków”. Pogłosy typu „Hall” Small Hall Czy kiedykolwiek miałeś okazję być na koncercie w klubie? Ten algorytm tak właśnie brzmi. Użyj go, jeśli zależy Ci bardziej na podkreśleniu i właściwym „pozycjonowaniu” gitary w miksie niż na dodaniu dużego pogłosu. Medium Hall Szeroki i lekko rozproszony pogłos, emulujący duże pomieszczenia i dodający akustycznego “smaku”. Użyj go, jeśli chcesz dodać neutralnego brzmieniowo efektu reverb. Church Hall Mocno rozpraszający i intensywny efekt – emulacja pomieszczenia zbudowanego z płaskich i twardych materiałów o różnych kształtach – wypisz wymaluj kościół. Silnie wpływa na brzmienie, zarówno w dole jak i górze. Autentyczny pogłos o średnim/długim czasie wybrzmiewania. Classic Hall Efekt znany z bardzo wielu słynnych urządzeń TC – pełen przestrzeni z mnóstwem powietrza. Znakomicie brzmi przy średnich/długich czasach wybrzmiewania. Concert Hall Pełna klasyka. Efekt symulujący stosunkowo dużą salę, ale niekoloryzujący materiału źródłowego, zachowując jego oryginalną charakterystykę. Jeśli szukasz brzmienia z długim „ogonem”, to właśnie znalazłeś. Pogłosy typu „Plate” Tin Plate Napracowaliśmy się niemało, aby wskrzesić klasyczne brzmienie pogłosów typu Plate używanych przed nastaniem ery cyfrowej. Tin Plate oddaje dźwięk dużej metalowej płyty – to właśnie ten efekt słyszany jest na niezliczonej liczbie nagrań z przeszłości. Użyj go, jeśli zależy Ci na neutralnym pogłosie typ Plate – jest jasny i sprawdzi się idealnie np. przy gitarze rytmicznej. Silver Plate Algorytm ten to doskonale zbalansowany pogłos – coś pomiędzy Tin Plate a Gold Plate. Znajdziesz tu wszystkie cechy klasycznego reverbu typu Plate: wyrafinowane i subtelne podkolorowanie dźwięku, krystaliczna jasność i lekkie rozproszenie. Nadaje się w zasadzie do każdego materiału. Gold Plate Pełna klasyka, pełna jasność, świetlistość i koloryt pogłosu płytowego. Pięknie rozproszony dźwięk, który doda blasku Twojej gitarze w stopniu wcześniej nieznanym. Pogłosy Specjalne Stomp Całkiem niegrzeczny pogłos, który symuluje charakter brzmieniowy niektórych współczesnych kostek pogłosowych. Niekoniecznie miękki i subtelny, ale czasem właśnie tego nam trzeba, aby przebić się z gitarą przez ścianę dźwięku. Ambience Jeśli poszukujesz pogłosu, który pozwoli sprawić wrażenie przebywania w niezbyt dużym i jaskrawo brzmiącym pomieszczeniu, włącz Ambience. Skupiliśmy się tu na wczesnych odbiciach, co pozwala uzyskać efekt przydatny dla każdego materiału źródłowego i czasem lepiej pasuje niż inne klasyczne algorytmy. Mod Reverb modulowany przez rozbudowany LFO. Świetny dla uzyskania gitary o retro brzmieniu. Doskonały do piana Wurlitzer i nie tylko. Funkcje Specjalne Dynamix Unikalna funkcja wzięta z legendarnego TC 2290 Delay, lecz nigdy nie stosowana w efekcie pogłosowym. A o co chodzi? Wielu gitarzystów nie lubi efektu reverb, ponieważ w ich ocenie „zamula” dźwięk. I często mają rację. Dynamix pozwala sterować poziomem pogłosu poprzez dynamikę gry – gdy grasz, reverb wyłącza się, aby nie psuć Twojej super solówki, ale zatrzymaj nutę a efekt pojawi się! Dzięki temu masz dwa w jednym. Działanie efektu kontrolujesz pokrętłem. Przekręć je w kierunku “pos”, a reverb będzie wyłączany podczas gry, co pozwala na dźwiękowe szaleństwa bez niepotrzebnego “kleju”. Możesz też spróbować opcji “inv” (inverse), która spowoduje odwrotne działanie efektu. Teraz więcej pogłosu będziesz miał podczas gry, a mniej (lub w ogóle) pomiędzy nutami. Efekty mogą być niecodzienne i bardzo interesujące. Reverb Spill-over Spill-over to miękkie wybrzmienie pogłosu przy przejściu z trybu “ON” to BYPASS. Nie grozi Ci nagłe ucięcie dźwięku po wyłączeniu efektu. Automatyczna Kalibracja Poziomu Wejściowego Kolejna unikalna cecha Nova Reverb. Po prostu włącz tryb automatycznej kalibracji i zacznij grać, a urządzenie samoczynnie dobierze poziom wejściowy, bez względu na to, czy kostka podłączona jest do pętli efektowej, czy po prostu pomiędzy gitarą a wzmacniaczem. Wejścia analogowe Złącza: Jack 1/4” z automatycznym wykrywaniem wtyku mono Impedancja: 1 Mohm Przetwarzanie A/D: 24 bit, 128-krotne nadpróbkowanie Dynamika: typowo 105 dB, 20 Hz do 20 kHz THD: typowo < -92 dB [0.0025 %] przy 1 kHz Pasmo przenoszenia: 20 Hz do 20 kHz, +0/-0.1 dB @ 48 kHz Przesłuch: typowo < -95 dB, 20 Hz do 20 kHz Wyjścia analogowe Złącza: Jack 1/4", symetryczne Impedancja symetryczna/niesymetryczna: 40 Ohm Dynamika: typowo 105 dB, 20 Hz do 20 kHz Przetwarzanie D/A: 24-bitowe, 128-krotne nadpróbkowanie THD: typowo < -94 dB [0,002 %] przy 1 kHz, +20 dBu Pasmo przenoszenia: 20 Hz do 20 kHz, +0/-0,5 dB @ 48 kHz Przesłuch: typowo < -100 dB, 20 Hz do 20 kHz EMC Zgodność: EN 55103-1 i EN 55103-2 Otoczenie Temperatura otoczenia podczas pracy: 0° C do 50° C Temperatura przechowywania: -30° C do 70° C Wilgotność: maks. 90% bez kondensacji Ogólne Wykończenie: anodyzowane aluminium, przód wzmocniony i malowany, stalowe chassis Wymiary: 12,5 x 12,5 cm Zasilanie: 100 - 240 VAC, 50 - 60 Hz [wybór automatyczny], zasilacz Pobór mocy: <5 W Gwarancja: 1 rok
W przypadku wysyłki paczki za pośrednictwem firmy kurierskiej, uprzejmie prosimy o otworzenie jej w obecności kuriera. W przypadku jej widocznego uszkodzenia należy niezwłocznie sporządzić protokół uszkodzenia i przesłać nam pocztą e-mail lub fax-em, dzięki temu będziemy mogli domagać się odszkodowania od firmy kurierskiej, a uszkodzony przedmiot bez problemu wymienimy na nowy.
|