Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

TC ELECTRONIC M ONE XL PROCESOR EFEKTÓW UŻYWANY

24-04-2015, 10:04
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 749 zł     
Użytkownik music-express
numer aukcji: 5254936621
Miejscowość KUTNO
Wyświetleń: 34   
Koniec: 24-04-2015 09:37:28

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Music Express - Express Yourself
Music Express - Express Yourself Music Express - Express Yourself Music Express - Express Yourself
Music Express - Express Yourself
Music Express - Express Yourself
 

TC ELECTRONIC M ONE XL PROCESOR EFX


 

 

 

NA TEJ AUKCJI KUPUJESZ TC ELECTRONIC M ONE XL.
S
przet używany w stanie IDEALNYM. Możne nosić delikatne ślady użytkowania , drobne rysy, niewidoczne gołym okiem, oryginalny karton.

W razie wątpliwości zadzwoń do nas.

 

 

Opis produktu:

 

TC.ELECTRONIC -Technologia Reverb XL czerpie z bogatego dziedzictwa firmy TC w zakresie projektowania znakomitych algorytmów pogłosowych i w celu uzyskania naturalnie brzmiących pogłosów wykorzystuje zarówno kompleksowe patterny bazujące na wczesnych odbiciach, jak i gęstych fazach wybrzmiewania. Tak zaawansowana technologia połączona z wysokiej jakości złączami XLR tworzy z procesora M-One XL znakomite narzędzie do pracy live i w studiu.

 

Technologia XL
M-One XL daje dostęp do szerokiej gamy wysokiej jakości pogłosów, od klasycznych efektów typu Hall i Room po nowe, ziarniste algorytmy przeznaczone choćby do współpracy z werblami, jak np. Live czy Plate. M-One XL może zatem służyć do kreacji odbić dźwięku w najróżniejszych środowiskach, a jego użyteczność zwiększa możliwość dodawania w prosty sposób pogłosu o różnych poziomach do materiału źródłowego 
Multi-efekt
Unikalne algorytmy kompresora i limitera TC. Teraz masz możliwość dodania niesamowitych efektów typu Delay, szerokich chorusów lub podkreślenia detali materiału źródłowego z pomocą korektorów parametrycznych. M-One XL dysponuje ponadto wieloma innymi algorytmami, jak Flanger, Gate, Expander, De-Esser, Tremolo i Phaser. Ich jakość jest najwyższej próby, podobnie jak w innych procesorach firmy TC Electronic

        TYPY  POGŁOSÓW :

Hall
klasyczny pogłos symulujący rozchodzenie się dźwięku w dużych pomieszczeniach z wysoko zawieszonymi sufitami. Cechują go nienarzucające się odbicia z gęstością i naturalnością brzmienia, o jakiej mogłeś do tej pory tylko pomarzyć. Pogłosy z grupy Hall świetnie sprawdzą się z wokalami, gitarami akustycznymi i fortepianem.
 

Plates 1 & 2
wiele pogłosów zapisanych w M-One XL to pogłosy „nie cyfrowe”, które brzmią jak pogłosy mechaniczne czyniąc tym samym płyty pogłosowe urządzeniami zbędnymi. Algorytmy Plate 1 i 2 tworzą odbicia charakterystyczne dla klasycznych pogłosów mechanicznych, które świetnie współgrają z dobrymi bębnami i śladami wokalnymi.
 

Room
znane i cenione algorytmy Room firmy TC Electronic symulują szeroki wachlarz wirtualnych pomieszczeń o różnych rozmiarach i powierzchniach. Dzięki temu dodają życia materiałowi źródłowemu tworząc znakomity realizm i podkreślając charakter miksów

Presety
M-One XL jest dostarczany razem z 200 presetami fabrycznymi pokrywającymi niemal wszystkie, nawet najbardziej wymyślne potrzeby. Ponadto istnieje możliwość zapisania 100 własnych ustawień w banku User. Jeśli zatem satysfakcjonuje Cię stworzone przed chwilą ustawienie, aby je zapisać wystarczy nacisnąć przycisk STORE. Jest to tak proste, że można zapomnieć, iż wykonujesz tak ważną czynność jak tworzenie własnych ustawień. Reasumując, M-One XL daje dostęp do wszystkich potrzebnych narzędzi do tworzenia wysokiej jakości efektów: modulacyjnych, korektorów, De-Esserów, kompresorów i wielu innych

Pogłosy perkusyjne
Tworząc brzmienie zestawu perkusyjnego, lub w szczególności werbla, bardzo często okrasza się go pogłosem, co od lat jest standardem w produkcjach pop/rock. W studiu, gdzie warunki odsłuchu są znakomite zawsze jest wiele możliwości do wyboru. Niestety w przypadku nagłaśniania koncertów wygląda to zupełnie inaczej, ponieważ gęste „ogony” pogłosów zazwyczaj znikają w systemie PA. Z tego też powodu warto skorzystać z pogłosu typu Live, który dysponuje dokładnie takim poziomem ziarnistości, jaki jest potrzebny do uzyskania żądanego brzmienia. Algorytm Live fantastycznie sprawdza się zarówno w krótkich, żwawych pogłosach dla werbla, jak i w długich, 3-sekundowych ustawieniach „balladowych” okraszających tom-tomy

Potężne głosy solowe
Potężne i dominujące wokale często uzyskuje się z pomocą dobrze dostrojonych algorytmów Hall z dodatkiem niewielkich opóźnień zaczerpniętych z efektów Delay. Połączenie tych dwóch efektów w perfekcyjnym miksie może być nie lada wyzwaniem. Fakt, że Delay powtarza kilkakrotnie sygnał pochodzący z nieokraszonego efektem źródła nawet w fazie opadania pogłosu sprawia, że opóźnienia i powtórzenia są odbierane jako oddzielny, niezależny efekt. Dzięki możliwości łączenia wewnętrznych bloków M-One XL szeregowo i równolegle można bez najmniejszych problemów wykorzystywać zarówno Delay z perfekcyjnie ustawionym tempem powtórzeń, jak i gęste pogłosy z niezależnymi wejściami, które będą przetwarzać zarówno sygnał źródłowy, jak i wytworzone przez Delay powtórzenia. Dzięki temu brzmienie obu efektów będzie znakomicie zintegrowane

Poprawa brzmienia wokalu
Jednoczesne uzyskanie świeżego i czytelnego wokalu w warunkach koncertowych nie zawsze jest proste, bowiem podnoszenie jego poziomu z jednoczesnym zachowaniem całego pasma użytecznego często prowadzi do uzyskania pływającego wokalu, który nie integruje się z muzyką. Rozwiązanie tego problemu przyniesie algorytm Ambience dający gęste wczesne odbicia i krótki czas opadania pogłosu. Dzięki temu wokal zyska jasności i blasku bez kompromisów związanych z wycięciem części pasma użytecznego

Dane techniczne:

Wyjścia analogowe:
Złącza: XLR, symetryczne
Impedancja symetryczna/niesymetryczna: 40 Ohm
Maks. poziom wyjściowy: +20 dBu, symetryczny
Poziomy wyjściowe: symetryczne: 20/14/8/2 dBu, niesymetryczne: 14/8/2 dBu
Przetwarzanie D/A: 24-bitowe, 128-krotne nadpróbkowanie
Opóźnienia konwersji D/A: 0,68 ms / 0,63 ms przy 44.1 kHz / 48 kHz
Dynamika: typowo 104 dB, 20 Hz do 20 kHz
THD: typowo < -94 dB [0,002 %] przy 1 kHz, +20 dBu
Pasmo przenoszenia: 20 Hz do 20 kHz, +0/-0,5 dB
Przesłuch: typowo < -100 dB, 20 Hz do 20 kHz

Zgodność: EN 55103-1 and EN 55103-2 FCC part 15, Class B, CISPR 22, Class B
Formaty: S/PDIF [24-bity], EIAJ CP-340, IEC 958
Bezpieczeństwo:
Certyfikaty: IEC 65, EN 60065, UL6500 and CSA E60065 CSA FILE #LR108093


Otoczenie:
Temperatura otoczenia podczas pracy: 0° C do 50° C
Temperatura przechowywania: -30° C do 70° C
Wilgotność: maks. 90% bez kondensacji


Sterowanie:
MIDI: In/Out/Thru: DIN 5 Pin
Pedał: jack 1/4 cala


Ogólne:
Wykończenie: anodyzowane aluminium, przód wzmocniony i malowany, stalowe chassis
Wyświetlacz: 23 znaki / 280 ikon, LCD
Wymiary: szerokość 483 mm x wysokość 44 mm x głębokość 195 mm [rack 19 cali, 1U]
Ciężar: 1,85 kg
Zasilanie: 100 - 240 VAC, 50 - 60 Hz [wybór automatyczny]
Pobór mocy: <15 W

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

Music Express - Express Yourself Music Express - Express Yourself
Music Express - Express Yourself

Adres i siedziba firmy

Music Express s.c.
Kuchary 48 k.Kutna
99-314 Krzyżanów / Łódzkie

Kontakt:

Tel: 24[zasłonięte]356-30
Tel kom: 502 [zasłonięte] 143
Serwis: 503 [zasłonięte] 938
Email: [zasłonięte]@musicexpress.pl

Konto bankowe:

BZ WBK
14 1090 [zasłonięte] 1[zasłonięte]1990001 [zasłonięte] 079851

Godziny otwarcia:

od poniedziałku do piątku: 9.00-17.00
sobota: 9.00-13.00

Music Express - Express Yourself