Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

TBiU Samochód Polski Fiat Łazik 508 III W Tarczyńs

28-01-2014, 12:24
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 13.90 zł     
Użytkownik AntykwariatSowa
numer aukcji: 3895623214
Miejscowość Gliwice
Wyświetleń: 4   
Koniec: 28-01-2014 11:51:47

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2011
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Kontakt

47-400 Racibórz, ul. Długa 23
NIP: 639 [zasłonięte] 57
Numer zezwolenia: UM Racibórz Z/91/1991
e-mail: [zasłonięte]@ksiegarniasowa.pl
tel. kom. 601 [zasłonięte] 409
tel. 32 [zasłonięte] 13
fax. 32 [zasłonięte] 71

Bezpłatne punkty odbioru

RACIBÓRZ
ul. Długa 23 - [zasłonięte]@ksiegarniasowa.pl

RYBNIK
ul. Sobieskiego 24 - [zasłonięte]@ksiegarniasowa.pl

ŻORY
ul. ks. Klimka 3 - [zasłonięte]@ksiegarniasowa.pl

GLIWICE
ul. Wieczorka 22 - [zasłonięte]@ksiegarniasowa.pl

TBiU Samochód Polski Fiat Łazik 508 III W
Jan Tarczyński
wydawnictwo ZP
stron 40

Łazik był małym wozem dowodzenia na niskim szczeblu, poza tym służył do rozpoznania. Była to maszyna półterenowa i w wojsku cieszyła się dużym uznaniem. Takim samym uznaniem cieszyła się na rynku prywatnym osobowa „508-ka” i cała jej produkcja była stale wysprzedana naprzód, a gdy min. Piasecki (Julian, wiceminister komunikacji – przyp. J. T.) w 1936 roku ograniczył jej produkcję, popyt na nie spowodował konieczność importowania tego typu samochodu w pewnej ilości z Włoch.”
(…) Dyrektor techniczny PZinż. w latach 1937–1939 inż. Jan Dąbrowski, stwierdził przed wspomnianą „Komisją…” 27 listopada 1941 roku, że „Łazik”, budowany na podwoziu samochodu Polski Fiat 508 III, miał być w założeniu konstrukcją nieskomplikowaną: „coś w rodzaju czterokołowego motocykla”.

-->

TBiU Samochód Polski Fiat Łazik 508 III W Tarczyńs