Witam Wszystkich Allegrowiczów!Serdecznie zapraszam do udziału na moich innych aukcjach:oto moje warunki sprzedaży:1.Nie wysyłam za granicę2.Nie wysyłam za pobraniem3.Wpłata tylko na konto,w którym należy podać swój login4.Przesyłki wysyłam w ciągu 96 godzin5.Komentarz wystawiam jako drugi6.Zgadzam się na udział w aukcjach, osób które nie mają w pełni aktywowanego konta7.Przedmioty staram się pakować bardzo bezpiecznie aby nie zniszczyć przesyłki;
8.Wszystko wysyłam paczką poleconą priorytetową i ekonomiczna wyłącznie na terenie kraju (Polska).9. UWAGA nie ponoszę odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe z winy Poczty Polskiej oraz opóźnień w dostawie;. 10. PROSZĘ O ROZWAŻNE LICYTOWANIE - NIE ODWOŁUJĘ OFERT!!!________________________________________________________________________________________
Tatoń - Filozofia w medycynie
_________________________________________________________________________________________Spis treściWprowadzenieCzęść I — Oby lekarze filozofowali, a filozofowie leczyli. 11Rozdział 1 — Potrzeba skuteczniejszej filozofii w medycynie .........13Rozdział 2 — Filozoficzna idea człowieka i medycyna . 21
Rozdział 3 - - Pogarda dla prewencji. Główni „zabójcy'' XXI wieku na świecie i w Polsce . . 45
Rozdział 4 — Medycyna — laboratorium ludzkiej egzystencji. Składniki medycyny ... 60
Rozdział 5 - - Kto jest odpowiedzialny za zdrowie? . 69
Rozdział 6 — Biologiczne i kulturowe mechanizmy rozwoju człowieka i jego zdrowia . . 75
Rozdział 7 - - Medyczna interwencja w system ludzkichwartości........79Rozdział 8 - - Nauki humanistyczne w medycynie . . 83
Rozdział 9 — Środowisko społeczne i zdrowie ... 89Część II — Oby lekarze uczyli, a nauczyciele leczyli . 97Rozdział 10 — Początkiem badań jest zaciekawienie, ale zakończeniem społeczna praktyka . . 99
Rozdział 11 - - Refleksje o studiowaniu . . . . 113
Rozdział 12 Dążenia programowe w dwóch amerykańskich szkołach medycznych . . . 129
Rozdział 13 - - Uczelnie muszą się zmienić . . . . 137
Rozdział 14 - Futurystyka kształcenia medyków . . 144Część III — Medycyna i pacjent.......153Rozdział 15 — Etyczna regulacja postępowania lekarskiego .........155Rozdział 16 — Skąd się bierze autorytet lekarza? . . 165Rozdział 17 - - Uzdrawiający potencjał osobowości i uczuć.........171Rozdział 18 — Człowiek chory musi być mądrzejszy — pedagogika jako metoda oddziaływania leczniczego........182Rozdział 19 — Człowiek chory uczy instytucje i zespoły leczące.........191Rozdział 20 — Praca wychowuje lekarza . . . . 195Rozdział 21 — Sebastian Petrycy z Pilzna — zapomniany„ojciec" socjologii medycyny w Polsce . 202Rozdział 22 — Hipokrates nie wystarczy — nowe potrzeby w etyce medycznej.....210Rozdział 23 — Medycyna oparta na dowodach . . . 217Rozdział 24 — Regulacje społeczno-etyczne stosunków między lekarzami a przemysłem farmaceutycznym ........222Rozdział 25 - - Obrona nadrzędności działania dla dobra indywidualnych chorych jako misji lekarza i medycyny........226Zakończenie............231