Edward Hulewicz legenda polskiej piosenki śpiewał - jak sam powiada - od dziecka, kiedy to wtórował ojcowym skrzypcom swoje dziecięce „na na na”. Później szkoła podstawowa i pani od śpiewu wybierająca go ku jego utrapieniu do zaprezentowania melodii, która miała być przedmiotem nauki. Następnie liceum z występami na szkolnych akademiach i współpracą z Domem Kultury. No i studia z działalnością w Klubach Studenckich i wreszcie zespoły rockowe. Prawdziwym jednak krokiem milowym w jego karierze to „Tarpany”. Po pierwszych muzycznych i koncertowych doświadczeniach z zespołem rockowym „Golderousi”, młody wokalista otrzymuje od redakcji muzycznej PRiTV w Poznaniu propozycję utworzenia grupy rokowej pod jej protektoratem. Po kilkumiesięcznym okresie prób zespół nagrywa pierwsze utwory, a jedna z najpopularniejszych w tym czasie audycji „Grająca Szafa” ogłasza konkurs na nazwę zespołu. Zwycięża nazwa „Tarpany” i już po pierwszych nagraniach zespół i Edward Hulewicz zyskują ogromną popularność. Solista i „Tarpany” są odtąd na czołowych miejscach Plebiscytów i List Przebojów, a utwór (muzyka i tekst) Edwarda Hulewicza „Siała baba mak” zajmuje kilkakrotnie pierwsze miejsce w najpopularniejszej wówczas audycji TV „Telewizyjna Giełda Piosenki” w Warszawie. Wkrótce do zespołu dołączają dwie wokalistki: Halina Frąckowiak i Halina Żytkowiak. Na krajowym rynku muzycznym obok „Czerwonych Gitar” i „Skaldów” Tarpany zaliczają się do czołówki kapel rockowych w Polsce. Powstaje radiowa audycja pt. „Klub Zwolenników Tarpanów”, powstaje masę ich Fan Klubów. Jedno ze znaczących wydarzeń, to Międzynarodowy Mecz Big-Bitowy Polska – Francja prezentowany na stadionach większych polskich miast. Polskę reprezentują Tarpany, Francję zespół „Le Reflets”. Skład zespołu to wybitne indywidualności muzyczne, co przyczynia się niestety do rozpadu grupy, a każdy z muzyków zostaje natychmiast przechwycony przez czołowe kapele rockowe jak Niebiesko-, Czerwono–Czarni, Breakout. Edward Hulewicz przechodzi do zdobywającej coraz większą popularność grupy „Heliosi” i po reorganizacji jej składu już pierwsze jego nagranie pt. „Obietnice” staje się megahitem, który przez wiele miesięcy będzie okupował czołówki wszystkich list przebojów, a Edward Hulewicz staje się jednym z najpopularniejszych piosenkarzy w kraju.
Debiut koncertowy grupy z wielkim rozmachem ma miejsce w Teatrze Wybrzeże w Gdańsku. W tym samym miesiącu w Teatrze Letnim w Sopocie grupa prezentuje się w cyklu koncertów w ramach „Dioramy”(Cykliczny przegląd czołowych zespołów młodzieżowych, impreza towarzysząca corocznie Międzynarodowemu Festiwalowi Piosenki w Sopocie).
Na Pierwszy Festiwal Zespołów Młodzieżowych o Złotą Kotwicę Sopockiego Lata’68 – Heliosi występują razem z Czesławem Niemenem. W tym samym czasie koncerty w Non-Stop na molo w Sopocie, potem koncerty w Sali Kongresowej w Warszawie. Nagrywają dla „Studia Rytm” Polskiego Radia, „Popołudnia z młodością” itd., a ich pierwsze nagranie „Obietnice” króluje na listach przebojów w Niemczech. Na „Musicoramie” – międzynarodowym programie cyklicznie organizowanym przez Polską Federację Jazzową w sali Kongresowej „Heliosi” zagrają obok „Old Timers”, „The Free”, „The Famous”, Ray’a Nicholsa i Niemena. Po przyjeździe z trzymiesięcznego tournee po Rosji Heliosi przestają istnieć, a Edward Hulewicz rozpoczyna współpracę z big-bandem Kanon Rytm Janusza Sławińskiego, z którym nagrywa m.in. jedną ze swoich najlepszych piosenek „Nie pytaj już”. Dalsze muzyczne losy Edwarda Hulewicza to kariera solowa, współpraca z najwybitniejszymi autorami i kompozytorami, prócz własnych kompozycji i tekstów, oraz nieustająca do dziś obecność na rynku muzycznym. To wybitny talent i osobowość. O jego możliwościach głosowych świadczyć może chociażby jego najnowsza płyta z ariami operowymi pt. „Edward Hulewicz Klasycznie”. Elitarne stowarzyszenie „Who is Who” grupującego wybitne osobistości świata przyjmuje go w poczet swoich członków.. O jego autograf upomniała się ostatnio The Hungarian Historical Manuscript and Autograph Collection Museum„ w Budapeszcie gromadzące historyczne manuskrypty i autografy wybitnych osobistości świata.
- Nośnik : CD
- Opakowanie : Digipack
- EAN : 590[zasłonięte][zasłonięte]11801
- Wydawca : Teddy Records
PŁATNOŚCI
Za pobraniem Płacisz gotówką listonoszowi, kurierowi, w urzędzie pocztowym lub punktach obioru. Zamówienia tylko do 1000 zł.Cena za dokonanie płatności za pobraniem 5 zł.
Wyjątek stanowią punkty obioru osobistego 4evermusic.pl gdzie cena pobrania wynosi 0 zł.
Przelewem Dowolny przelew - sam dokonasz przelewu, płacisz po złożeniu zamówienia.
Cena za dokonanie płatności zgodna z cennikiem usługodawcy.
WYSYŁKA
Jeżeli wpłata za zakupione przedmioty nastąpi do godz. 12.00 wysyłka następuje w tym samym dniu, natomiast jeżeli zostanie zaksięgowana po tej godzinie wysyłka nastąpi w następnym dniu roboczym.
Przesyłki wysyłane za pomocą Poczty Polskiej wysyłąne są zawsze jako polecone-priorytetowe.
Paczki wysyłane za pomocą sieci kurierskiej K-ex mają możliwość monitorowania lokalizacji.
Dokładamy starań aby Wasze przedmioty były zapakowane w sposób solidny i były odporne na uszkodzenia. Niemniej jednak uprzejmie prosimy o informację w przypadku jakichkolwiek nieprawidłowości.
Wartość dostawy obejmują wszelkie koszty związane z przygotowaniem, pakowaniem i wysyłką. Jedno zamówienie to jedna wysyłka. Nie mamy możliwości aby wysłać w jednej przesyłce dwóch oddzielnych zamówień. Wszelkiego rodzaju reklamacje rozpatrywane będą priorytetowo.